top icon
Δοκιμές

BMW 218d Active Tourer

Η 2λιτρη ντίζελ εκδοχή της Active Tourer ήταν μέχρι πρότινος η πιο προσιτή πετρελαιοκίνητη επιλογή του μοντέλου. 

Πρέπει κανείς να παραδεχτεί ότι το να βάλει η μέχρι χθες αμετανόητη βαυαρική εταιρεία νερό στο κρασί της και να μπει στο κλαμπ της εμπρός κίνησης αποτελεί είδηση, πόσω μάλλον όταν η υλοποίηση είναι υπεράνω κριτικής και το αποτέλεσμα κουβαλάει όλο το οδηγικό DNA των παραδοσιακών BMW. Και αυτό, παρ’ ότι το αυτοκίνητο, εν προκειμένω η Active Tourer, στοχεύει στις οικογενειακές μετακινήσεις μέσα από ένα MPV αμάξωμα.

Το γιατί η BMW μπήκε σε μια συρρικνούμενη κατηγορία ήταν και ο μοναδικός προβληματισμός μας, με τον οποίο κλείσαμε τη δοκιμή της βενζινοκίνητης εκδοχής του 1,5 λίτρου (218i). Η αντίστοιχου κυβισμού ντίζελ εκδοχή (216d) αναμένεται αυτήν την εποχή. Έτσι, στο μεταξύ, διαθέσιμη για τους φανατικούς της πετρελαιοκίνησης είναι η 218d, με τον παραπλανητικό αυτό χαρακτηρισμό, αφού κάτω από το καπό κρύβει ένα 2λιτρο σύνολο με απόδοση 150 ίππους. Δεν είναι μόνο οι επιπλέον 14 ίπποι έναντι της 218i, αλλά και η κατά σχεδόν 50% αυξημένη ροπή που εξασφαλίζει ένα πολύ πιο ζωντανό σύνολο, κάτι που αποτυπώνεται τόσο στην αίσθηση πίσω από το τιμόνι όσο και με τη γλώσσα των αριθμών.

Και αν τα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,4 δλ., μια βελτίωση κατά 4 δέκατα έναντι της 218i, το μεγάλο κέρδος είναι στις ρεπρίζ. Έτσι, τα 80-110 χλμ./ώρα με 4η και 5η έρχονται, αντίστοιχα, σε 5,8 και 7,4 δλ., όταν η 218i χρειάζεται 7,2 και 9,2 δλ. Όφελος, φυσικά, υπάρχει και στην κατανάλωση, με το μέσο ύψος της να διαμορφώνεται στα 8,1 λίτρα/100 χλμ., τιμή απόλυτα ικανοποιητική για το ογκώδες αμάξωμα των 1.375 κιλών. Πάντως, ακόμα και με ετήσια χρήση 15.000 χλμ., το όποιο όφελος (υπολογισμένο με τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων) από τη διαφορά κατανάλωσης της ντίζελ έκδοσης αντισταθμίζεται από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης που θα επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη της. Η επιλογή, λοιπόν, της ντίζελ έκδοσης δεν προσφέρει κάποιο οικονομικό όφελος από τη χρήση της, εντούτοις αντιπροσωπεύει ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο._ 4Τ

ΥΠΕΡ

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

ΧΩΡΟΙ

ΚΑΤΑ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

>ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.995 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 150 ίπποι/4.000 σ.α.λ. > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 33,6 χλγμ./1.750-2.250 σ.α.λ. > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 9,4 δλ.* > 120-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 57,4 μ.* > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 205 χλμ./ώρα > ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 8,1 λίτρα/100 χλμ.* > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 109 γρ./χλμ. > ΤΙΜΗ: 34.550 ευρώ (31.750 ευρώ με απόσυρση)

*ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 4Τ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ