top icon
Επικαιρότητα

33ο Ράλλυ Κρήτης: Νικητές οι Πιτσάκης-Πολυζώης

Με δυνατές μάχες, πλούσιο θέαμα και πολλές εγκαταλείψεις, καθώς και την παρουσία μεγάλου αριθμού θεατών σε όλες τις ειδικές, ολοκληρώθηκε το 33ο Rally Κρήτης.

Με δυνατές μάχες, πλούσιο θέαμα και πολλές εγκαταλείψεις, καθώς και την παρουσία μεγάλου αριθμού θεατών σε όλες τις ειδικές, ολοκληρώθηκε το 33ο Rally Κρήτης το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Οκτώβρη, πέμπτος αγώνας της χρονιάς για το Πανελλήνιο Κύπελλο ασφάλτινων Rally και τέταρτος για το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης. Τον αγώνα διοργάνωσε μα απόλυτη επιτυχία ο Αθλητικός Όμιλος Κρήτης (Α.Ο.Κ.) με την υποστήριξη του Δημοτικού Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής-Φροντίδας και Μαζικής Άθλησης Ηρακλείου (ΔΟΠΑΦΜΑΗ) τμήμα αθλητισμού. Είχαν δηλώσει συμμετοχή 29 πληρώματα απ’ όλη την Ελλάδα, εκκίνησαν 28 και ύστερα από δυνατές μάχες στις επτά απαιτητικές διαδρομές και τις δύο μέρες, κατάφεραν να τερματίσουν μόλις 19. Σε αντίθεση με το Σάββατο, ο καιρός της Κυριακής ήταν μεγάλος πονοκέφαλος όσον αφορά την επιλογή ελαστικών, αφού ήταν συννεφιασμένος το πρωί και κάποιες φορές ψιχάλιζε, με αποτέλεσμα κάποιοι να κάνουν λάθος επιλογή στις δύο πρώτες ειδικές της Κυριακής.

Μεγάλοι νικητές οι Μανόλης Πιτσάκης – Γιώργος Πολυζώης με το “SUPERFAST” Mitsubishi Lancer Evo8, που κινήθηκαν εντυπωσιακά γρήγορα, κέρδισαν τις έξι από τις επτά ειδικές του αγώνα και ουσιαστικά δεν απειλήθηκαν από κανένα, ακόμα και όταν στην 4η ειδική τερμάτισαν με κλαταρισμένο πίσω δεξί ελαστικό χάνοντας πάνω από δέκα δευτερόλεπτα. Πίσω από τους νικητές, στη μάχη της 2ης θέσης έγινε “σφαγή”, με τελικούς νικητές τους Γιάννη Νικολιδάκη – Μάνο Πετούση με Peugeot 106 Rallye, λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα πίσω τους βρέθηκαν οι Βασίλης Ζάχος – Βαγγέλης Ασπρόμουγκος με Citroen C2 R2, που όμως στην 1η ειδική της Κυριακής έχασαν πολύτιμο χρόνο από λάθος επιλογή ελαστικών, στην 4η θέση και έξι δευτερόλεπτα πιο αργοί ήταν οι Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma και ακόμα έξι δευτερόλεπτα πίσω τους, στην 5η θέση τερμάτισαν οι Μάκης Θεργιάκης – Αντώνης Γαρυφάλλης με Mitsubishi Lancer Evo9. “Θύματα” αυτής της μάχης ήταν οι Γιώργος Περουλάκης – Γιώργος Ζωφάκης, που ήταν 2οι μέχρι την 3η ειδική όπου γλίστρησαν, χτύπησαν και κατάστρεψαν τον πίσω τροχό του Honda Civic και εγκατέλειψαν. Στη συνέχεια οι Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης με Peugeot 306 βρέθηκαν στη 2η θέση για τέσσερεις ειδικές, όμως στην τελευταία ειδική αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σασμάν, έχασαν πάνω από επτά λεπτά και έπεσαν στην 17η θέση.

Και για τις υπόλοιπες θέσεις έγιναν δυνατές μάχες και κατ’ επέκταση πολλές εγκαταλείψεις. Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Κοσμόπουλος – Ευτύχης Ευτυχιάδης με Renault Clio R3 Maxi, 7οι τερμάτισαν οι Αντρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206 XS, 8οι οι Νίκος Κακεπάκης – Μιχάλης Πατεράκης με Citroen Saxo VTS, ακολούθησαν οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με Toyota Yaris και οι Βαγγέλης Παρθενιάδης – Κώστας Χατζάκης με Citroen Saxo VTS συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Στα φαβορί, που όμως δεν κατάφεραν να δουν την καρό σημαία, εκτός από τους Περουλάκη – Ζωφάκη που προαναφέραμε και οι Χρήστος Παπαχρηστόπουλος – Σταύρος Σταμέλος όπου μετά τις δύο ειδικές του Σαββάτου εντόπισαν πρόβλημα στο σασμάν του Opel Corsa S1600 που δεν κατάφεραν να επισκευάσουν και έτσι δεν ξεκίνησαν την Κυριακή, καθώς και οι Βαγγέλης Ζάχος – Σπύρος Ζάχος με Renault Clio Ragnotti όπου στην 4η ειδική είχαν μπλοκάρισμα από πρόβλημα στα φρένα, που τους οδήγησε σε έξοδο.

Μεγάλος χορηγός του αγώνα ήταν η “ΥΠΕΡΑΓΟΡΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ” στη Λεωφ. 62 Μαρτύρων 310 στο Ηράκλειο, ενώ σημαντική υποστήριξη πρόσφεραν η “ANEK – SUPERFAST”, η πίστα καρτ “KART CENTER CAFÉ”, το συνεργείο αυτ/των “Αναγνωστάκης”, η “ΟίκοΠΡΟΚΑΤ – Προβιδάκης”, “KAWASAKI – Peugeot Motorcycles – ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ”, “Levare club” και πυροσβεστικά είδη “ΚΑΜΠΑΚΑΣ ΣΥΜΕΩΝ & ΣΙΑΟΕ”. Σημαντικό ρόλο στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα έπαιξαν, η Πυροσβεστική Υπηρεσία, το ΕΚΑΒ και η Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου, καθώς και οι Εθελοντές Σαμαρείτες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το “ΚΡΗΤΗ TV”, η εφημερίδα “ΝΕΑ Κρήτη”, ο ραδιοφωνικός σταθμός “Υδρόγειος 106,9” και οι ιστοσελίδες “CretaDrive.gr” και “CRN.gr”.

Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Κύπελλο ασφάλτινων Rally, το 32ο Rally Παλάδιο, το Σάββατο 19 Νοεμβρίου και επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης, την Κυριακή 27 Νοεμβρίου, Rally Sprint στη διαδρομή Βαντές – Κοντόπουλα στα Χανιά.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ