top icon
Επικαιρότητα

Γιατί δεν θα δούμε την Alpine στη φετινή Γενεύη

Η γαλλική εταιρεία και το πρωτότυπο Alpine Vision Concept φαίνεται πως δεν θα δώσουν το «παρών» στην ελβετική πόλη.

Θέλοντας να εξηγήσει την… ανεξήγητη αποχή της Alpine από τη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, ο Jerome Stoll, ο άνθρωπος που ηγείται σήμερα τόσο της Alpine, όσο και όλων των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Renault, συμπεριλαμβανομένων των «παραρτημάτων» της Formula 1 και της FormulaE, φέρεται, με βάση σχετικό ρεπορτάζ που δημοσιεύεται στην Automotive News, να δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Οι πελάτες της Alpine συνθέτουν μια ενθουσιώδη κοινότητα αποτελώντας κομμάτι ενός κλειστού club. Οι δυνητικοί αγοραστές μας περιμένουν να δουν ένα μοντέλο της Alpine σε ειδικούς χώρους ειδικά αφιερωμένους σε αυτό. Εκεί θα μπορούν να δοκιμάσουν το αυτοκίνητο και να περάσουν μαζί του ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο μοιραζόμενοι τις εμπειρίες τους με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες του μοντέλου».

Θυμίζουμε πως το νέο Alpine Vision Concept αποκαλύφθηκε από το ίδιο τον CEO της γαλλικής εταιρείας, Carlos Chosn, στα πλαίσια μιας λιτής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε, διόλου τυχαία, στο Μόντε Κάρλο. Εκεί, δηλαδή, όπου η Alpine έχει κερδίσει ουκ ολίγες αγωνιστικές δάφνες. Σχεδιαστικά, το Vision Concept αντικατοπτρίζει το 80% όλων όσων θα δούμε στο μοντέλο παραγωγής, που θα αποκαλυφθεί πριν το πέρας της τρέχουσας χρονιάς. Οι επίσημες πωλήσεις του, δε, αναμένεται να ξεκινήσουν στο δεύτερο τρίμηνο του 2017, όπως χαρακτηριστικά διαβεβαιώνουν οι άνθρωποι της Renault.

«Το νέο Alpine πρέπει να ενσωματώνει τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη μάρκα, όπως το χαμηλό βάρος, η ταχύτητα και το απολαυστικό οδηγικό προφίλ. Πιστεύουμε πως η σύγχρονη Alpine πρέπει να είναι ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, με μοντέρνα τεχνολογία, και δευτερευόντως ένα αυτοκίνητο που να αντικατοπτρίζει την παράδοση του ονόματος Alpine», δηλώνουν εμφατικά οι ιθύνοντες της εταιρείας.

Προς το παρόν οι Γάλλοι δεν αποκαλύπτουν τις τεχνικές περγαμηνές του νέου τους δημιουργήματος. Ωστόσο, επιβεβαιώνουν σημαντικές επιλογές, όπως είναι η φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης και η θέση του κινητήρα σε σχέση με το αμάξωμα. Ναι, το νέο Alpine θα είναι πισωκίνητο, με τα όποια μηχανικά σύνολα να βρίσκονται τοποθετημένα στο κέντρο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, για το Vision Concept, που προφανώς, ως μοντέλο παραγωγής, θα διαθέτει άλλο όνομα, η Alpine θα επιλέξει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με χωρητικότητα 1,8 λίτρων, ο οποίος θα αποτελεί εξέλιξη του 1.600άρη που σήμερα κινεί το Clio RS. Η βασική του εκδοχή θα αποδίδει περί τους 250 ίππους και η ισχυρότερη, πάνω από 300.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε πως η έκδοση παραγωγής θα μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 4,5 δλ. Όσο για το βάρος, το οποίο δεν θα υπερβαίνει τα μόλις 1.100 κιλά, οι άνθρωποι της Alpine ξεκαθάριζουν: «Η αναλογία βάρους και ισχύος δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Είναι στοιχείο του DNA μας».

Σχεδιαστικά, οι αναφορές στη θρυλική Α110 θα είναι κάτι παραπάνω από προφανείς, ενώ στο εσωτερικό θα ακολουθείται ένας…. high tech σχεδιαστικός δρόμος, με τα πάντα να παραπέμπουν στη οδηγοκετρική φιλοσοφία της μάρκας.

Η νέα Alpine θα κατασκευάζεται στη Διέπη της Γαλλίας, στις εγκαταστάσεις της Renault Sport._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ