top icon
Επικαιρότητα

Η 4κίνητη Σειρά 2 Active Tourer και η υβριδική Σειρά 3

Η Βαυαρική εταιρεία λανσάρει και επίσημα πλέον τις εκδόσεις xDrive της νέας Σειράς 2 παρουσιάζοντας συγχρόνως τις υβριδικές παραλλαγές του μεσαίου πολυτελούς της σεντάν.

Η Βαυαρική εταιρεία λανσάρει και επίσημα πλέον τις εκδόσεις xDrive της νέας Σειράς 2 παρουσιάζοντας συγχρόνως τις υβριδικές παραλλαγές του μεσαίου πολυτελούς της σεντάν.

Από το 1985, οπότε και λανσαρίστηκαν για πρώτη φορά οι εκδόσεις xDrive στην BMW 325i της εποχής, πολύ νερό κύλισε στο αυλάκι των Γερμανών, με τους τελευταίους να καταφέρνουν να αξιοποιήσουν το συγκεκριμένο τεχνολογικό ατού τους σε ουκ ολίγα μοντέλα που ακολούθησαν, που είχαν ως αιχμή του δόρατος, φυσικά, τις Χ3 και X5. Σήμερα, οι Βαυαροί πραγματοποιούν ένα βήμα πιο μπροστά, συνδυάζοντας για πρώτη φορά στην ιστορία του το προηγμένο σύστημα 4κίνησης που διαθέτουν με τη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα τους, που έχει τον κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια και με τη σειρά της χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από την BMW στη νέα Σειρά 2. Πιο συγκεκριμένα, το «έξυπνο» σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους του τροχούς της εταιρείας προσφέρεται στις εκδόσεις 225i και 220d και συνδυάζεται κατά αποκλειστικότητα με το γνωστό 8τάχυτο κιβώτιο της. Σε σχέση με τις προσθιοκίνητες εκδόσεις, η επιβάρυνση σε βάρος δεν υπερβαίνει τα μόλις 61 κιλά, σύμφωνα με την BMW. Την καρδιά του συστήματος xDrive εξακολουθεί και στην περίπτωση της νέας Σειράς 2 Active Tourer να αποτελεί ένας ηλεκτροϋδραυλικός πολύδισκος συμπλέκτης που λειτουργεί με πίεση έως και 40 bar και βρίσκεται προσαρμοσμένος στον πίσω άξονα των δύο προαναφερθέντων εκδόσεων μοιράζοντας τη ροπή ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Σε θεωρητικό επίπεδο, το ποσοστό της ροπής που μπορεί να φτάσει στους πίσω τροχούς μπορεί να φτάσει και το 100% (π.χ. όταν οι εμπρός τροχοί πατούν σε πάγο), ενώ στενή είναι η συνεργασία του με την μονάδα έλεγχου του συστήματος Dynamic Stability Control.

Ταυτόχρονα σχεδόν με την πρεμιέρα των 4κίνητων εκδόσεις της Σειράς 2 Active Tourer, η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα αρκετά στοιχεία για την επερχόμενη plug in υβριδική έκδοση της Σειράς 3. Σύμφωνα με αυτά, το οικολογικό σεντάν της BMW, που προς το παρόν βρίσκεται στη φάση της τελικής εξέλιξής του, είναι εφοδιασμένο με έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων (βενζίνης Twin Turbo) σε συνδυασμό έναν ηλεκτροκινητήρα με συνδυαστική ισχύ 245 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 400 Nm. Οι Βαυαροί ανακοινώνουν πως η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα μόλος 2,0 λιτ./100 χλμ., οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα μόλις 50 gr για κάθε χλμ., η αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με τον ηλεκτρικό κινητήρα φτάνει τα 35 χλμ. ενώ, στην ίδια περίπτωση, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 120 χλμ./ώρα. Το πακέτο θερμικός/ηλεκτρικός κινητήρας συνεργάζεται με το γνωστό 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας. Τέλος, ο οδηγός της νέας plug in υβριδικής Σειράς 3 θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μέσω του Driving Experience Control ανάμεσα στα προγράμματα Sport, Eco και Eco Pro, που σχετίζονται με τον τρόπο απόδοσης των μονάδων κίνησης, της ανάρτησης και του κιβωτίου._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ