top icon
Επικαιρότητα

Η πολύπαθη Π.Α.Θ.Ε.

Η πρόσφατη και σχετικά σφοδρή χιονόπτωση, που έβγαλε «εκτός μάχης» σε πολλά σημεία την Εθνική Οδό Πάτρας –Αθήνας –Θεσσαλονίκης –Ευζώνων (ΠΑΘΕ), ήταν και η αιτία για να εξαχθούν ορισμένα (δυσάρεστα) συμπεράσματα.
 
 
 
Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) δεν υπάρχει σε όλο το μήκος της Εθνικής Οδού κι όπου υπάρχει παραβιάζεται συστηματικά από τα αυτοκίνητα, ενώ υπόκειται και σε κατά περίπτωση αυξομειώσεις.
 
 
 
Τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης υπάρχουν ελάχιστα, από τα οποία τα περισσότερα δεν λειτουργούν, ενώ οι ηλεκτρονικές πινακίδες ενημέρωσης των διερχόμενων οδηγών δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί.
 
 
 
Οι σταθμοί οδικής βοήθειας είναι λίγοι και σε μεταξύ τους μεγάλες αποστάσεις, επιπροσθέτως δε πυροσβεστικοί κρουνοί υπάρχουν ελάχιστοι. Επίσης λίγοι και σε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους είναι και οι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ).
 
 
 
Ως επίλογος, θα πρέπει να αναφερθεί και η πολύ μικρή αντιολισθητική ικανότητα της ασφάλτου της Εθνικής Οδού, που απέχει παρασάγγας από την αντίστοιχη ευρωπαϊκή.
 
 
 
Για την κατασκευή της ελληνικής ασφάλτου χρησιμοποιήθηκαν σε πολλά τμήματα της ΠΑΘΕ και αδρανή υλικά ασβεστολιθικής προέλευσης, τα οποία σε πολλά από τα κράτη της Γηραιάς Ηπείρου έχουν απαγορευτεί ως ακατάλληλα.
 
 
 
Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω την χαρακτηριστική έλλειψη πειθαρχίας και οργάνωσης της ελληνικής φυλής κι έχετε αμέσως την απάντηση «γιατί τα πράγματα πήγαν έτσι όπως πήγαν» στο πρόσφατο κύμα κακοκαιρίας που χτύπησε τη χώρα μας.
 
 
 
 
Τις περισσότερες φορές, η εξήγηση για το κάθε τι είναι απλή…  
 
 
(Photos: Eurokinissi) 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ