Επικαιρότητα Κόσμος

Η Alfa Romeo δεν θα επεκτείνει τη γκάμα των GTA μοντέλων της

Η μιλανέζικη φίρμα κόβει τα φτερά των απανταχού alfisti δηλώνοντας ότι δεν θα υπάρχουν άλλες εκδόσεις μοντέλων της, πλην της «συλλεκτικής» Giulia, οι οποίες θα κοσμούνται με τα μαγικά για τους φίλους της αυτοκίνησης αρχικά GTA.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ που είναι αρμόδιος για τα τετράτροχα προϊόντα της ιταλικής εταιρείας, Fabio Migliavacca, η Alfa Romeo δεν σκοπεύει να «προσφέρει» το όνομα GTA σε άλλα μοντέλα της γκάμας της, πλην εκείνου που είδαμε πρόσφατα, με αφορμή των εορτασμό των 110 χρόνων της μάρκας,  στην περίπτωση της 4θυρης Giulia.

«Το GTA είναι ένα σημαντικό όνομα για την Alfa Romeo. Ειλικρινά, συζητήσαμε για το ενδεχόμενο μιας έκδοσης GTA για την Stelvio, αλλά αυτή δεν συμβαδίζει με τις προσδοκίες των πελατών μας. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα πρέπει να συμπεριφέρεται ιδανικά στην πίστα. Στην περίπτωση της Stelvio έχουμε ένα όχημα με υψηλότερο κέντρο βάρους [από ότι στην Giulia] και έτσι δεν θα καταφέρουμε να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα» δήλωσε χαρακτηριστικά στο βρετανικό Autocar o Fabio Migliavacca.

Αναφερόμενος στο πρόσφατο λανσάρισμα της Giulia GTA, ο Fabio Migliavacca είπε:

«Η βασική ιδέα για την επέτειό μας ήταν να θυμίσουμε ότι, για την Alfa Romeo, το όνομα GTA βρίσκεται στην κορυφή. Το αυτοκίνητο του 1965 η πρώτη GTA, ήταν πολύ σημαντική. Αποφασίσαμε έτσι να επαναφέρουμε τις παλιές αξίες. Το νέο αυτοκίνητο έπρεπε να είναι εξειδικευμένο σε σύγκριση με την Quadrifoglio. Έπρεπε να είναι ελαφρύτερο. Δούλεψαμε πολύ για να μειώσουμε το βάρος ώστε να έχουμε καλύτερες επιδόσεις στην πίστα από την Quadrifoglio.».

Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo GTA – το οδοιπορικό ενός θρύλου

Alfa Romeo Giulia GTA

Θυμίζουμε ότι τόσο η νέα Giulia GTA, όσο και η αντίστοιχη GTAm, οι οποίες έρχονται να τοποθετηθούν στην κορυφή της πυραμίδας και ένα σκαλί πιο πάνω από την κορυφαία μέχρι σήμερα Giulia QV, παίρνουν κίνηση από τον γνωστό V6 bi-turbo κινητήρα των 2,9 λίτρων των Ιταλών, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 540 ίππους, χάρη στις αλλαγές στο καλιμπράρισμά του και το νέο σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο της Akrapovic. Προς το παρόν, η Alfa Romeo δεν ανακοινώνει τιμές επιδόσεων για την «βασική» GTA, παρά μόνο για την GTAm, η οποία είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,6 δλ.

Η νέα Giulia GTA ενσωματώνει πολλές βελτιώσεις στον τομέα της αεροδυναμικής με γνώμονα όχι μόνο το θεαθήναι αλλά και την αύξηση της κάθετα παραγόμενης δύναμης. Μάλιστα, πολλές από τις αλλαγές αυτές προέρχονται από την F1 και τη συνεργασία της Alfa Romeo με την Sauber Engineering. Αναλυτικότερα, χάρη στο «Sauber Aerokit», όπως το αποκαλούν οι Ιταλοί, οι πλαϊνές ποδιές της Giulia GTA είναι διαφορετικές – κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με νέο πίσω σπόιλερ, καθώς και με το «ενεργό» εμπρός splitter. Το καπό, η οροφή, ο εμπρός προφυλακτήρας και τα «τόξα» των φτερών είναι κατασκευασμένα από carbon, ενώ στο πίσω μέρος διαφορετικός είναι και ο διαχύτης αέρα (από carbon), ενώ χαρακτηριστικοί είναι και οι «μονομπούλονοι» τροχοί των 20 ιντσών.

Διαβάστε περισσότερα για τη νέα Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm εδώ

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου