Επικαιρότητα Κόσμος

Οι εργαζόμενοι της VW δοκιμάζουν 150 πρωτότυπα του ηλεκτρικού ID.3

Οι εργαζόμενοι της VW δοκιμάζουν σε πραγματικές συνθήκες 150 πρωτότυπα του ηλεκτρικού ID.3 με στόχο να προσφέρουν στους δημιουργούς του πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση και λειτουργία του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες.

Για επιλεγμένους εργαζόμενους της VW Sachsen, η νέα εποχή στον τομέα της σύγχρονης κινητικότητας εκκινεί σήμερα. Και αυτό γιατί 150 αντίτυπα του ηλεκτρικού ID.3 θα δοκιμαστούν και θα αξιολογηθούν από τους ίδιους σε πραγματικές συνθήκες μέσα σε μια περίοδο αρκετών εβδομάδων με στόχο την παροχή χρήσιμων πληροφοριών και δεδομένων που αφορούν στη χρήση και απόδοσή του.  

«Τους επόμενους μήνες, η δοκιμή αυτή θα προσφέρει στη VW μια σταθερή ροή πρόσθετων πληροφοριών ύστερα από την κάλυψη εκατοντάδων χιλιάδων χιλιομέτρων. Έτσι οι εργαζόμενοι θα συμβάλλουν στην περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων» δηλώνουν χαρακτηριστικά οι ιθύνοντες του γερμανικού εργοστασίου.

Οι παραδόσεις των πρώτων 30.000 αντιτύπων του νέου ID.3, τα οποία έρχονται να «συνθέσουν» την περιορισμένης διάθεσης έκδοση 1ST Edition, ξεκινούν τον Σεπτέμβριο, σε δύο μάλιστα κύματα έως και το τέλος του τρέχοντος έτους (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).

Η VW σχεδιάζει να προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις βασικές κατηγορίες στις οποίες η γερμανική μάρκα δίνει το «παρών», έως το 2022. Στο πλαίσιο της ηλεκτρικής της επέλασης, η μητρική εταιρεία του VW Group έχει προγραμματίσει να επενδύσει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης μέχρι το 2024 κεφάλαια ύψους 11 δις ευρώ, με τον όμιλο να δαπάνα συνολικά για το σύνολο των εμπορικών του σημάτων 33 δις ευρώ για τον ίδιο σκοπό.

Θυμίζουμε ότι το νέο ID.3, αλλά και το επερχόμενο μέσα στο τρέχον έτος ID.4, κατασκευάζεται στη μονάδα της VW στο Zwickau. Εκτός από το εργοστάσιο αυτό, αλλά και από εκείνο στη Δρέσδη από το 2021, οι μονάδες της VW σε Brunswick, Kassel, Salzgitter και Wolfsburg κατασκευάζουν επιμέρους μέρη για λογαριασμό του ID.3, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών μονάδων κίνησης. Άξιο αναφοράς είναι ότι τα εργοστάσια της γερμανικής εταιρείας στο Έμντεν και το Αννόβερο βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε κατάσταση… μετασχηματισμού ώστε να ξεκινήσουν την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2022 και μετά.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου