H Seat παρουσίασε σήμερα στο Όσλο την ηλεκτρική έκδοση του «μικρού» Mii που θα δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης στις αρχές του επόμενου κιόλας έτους.

Με το νέο Seat Mii Electric, το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα στο Όσλο, η ισπανική εταιρεία ξεκινά και τυπικά την επέλασή της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η οποία θα επεκταθεί την προσεχή περίοδο με την πρεμιέρα του el-Born EV, της υβριδικής έκδοσης του νέου Leon, αλλά και με το ομόσταβλο Cupra Freemont plug-in hybrid. Όπως ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση του νέου Skoda Citigoe iV, το Mii Electric τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 83 ίππων και ροπή 212 Nm – τιμές που εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 50 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και τελική ταχύτητα της τάξης των 130 χλμ./ώρα.

Την απαιτούμενη για την κίνηση του αυτοκινήτου ηλεκτρική ενέργεια παρέχει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 60 Ah με ενεργειακή χωρητικότητα 36,8 kWh. Ο εν λόγω συσσωρευτής ενέργειας είναι τοποθετημένος στο δάπεδο και έχει διαστάσεις 1,1x1,7 μέτρα και ύψος μόλις 30 εκατοστά. Αποτελείται δε από 168 κυψέλες και προσφέρει αυτονομία 260 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Η φόρτισή του στο 80% της πληρότητάς του με wallbox και σε δίκτυο AC των 7,2 kW διαρκεί, σύμφωνα με τη Seat, περίπου 4 ώρες. Σε δημόσιο όμως φορτιστή των 40 kW, η όλη διαδικασία δεν θα υπερβαίνει τη μία ώρα.

Σχεδιαστικά, σε αντίθεση με τον «αδελφό» του από την Τσεχία, το νέο Mii Electric διαθέτει μία «ανοιχτή», κυψελοειδούς μορφής μάσκα. Οι όποιες άμεσα ορατές αλλαγές σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης εστιάζονται στη διαφορετική σχεδίαση των ζαντών (16 ιντσών) και στις σχετικές επιγραφές στο πίσω μέρος και στο πλάι. Στην καμπίνα, οι ιθύνοντες της ισπανικής φίρμας προίκισαν το Mii Electric μ' ένα ελαφρώς ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, με σπορ καθίσματα, τα οποία είναι και θερμαινόμενα, καθώς και με δερμάτινες επενδύσεις σε τιμόνι και χειρόφρενο.

Ειδικά για την περίσταση, η εταιρεία λανσάρει στο Mii Electric μια εφαρμογή, η οποία επιτρέπει το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου και την ενεργοποίηση του κλιματισμού από μακριά μέσω smartphone. Όπως είναι γνωστό, η παραγωγή του Mii Electric θα γίνει στο εργοστάσιο της Skoda που βρίσκεται στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας από τα τέλη του τρέχοντος έτους – οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2020, αρχικά στις αγορές της Γερμανίας, της Ολλανδίας, της Νορβηγίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Αυστρίας, της Μ. Βρετανίας, της Ελβετίας, της Ιταλίας, του Βελγίου, της Δανίας, της Φινλανδίας και της Σουηδίας. Προς το παρόν, πάντως, η Seat δεν ανακοινώνει την τιμή του αυτοκινήτου περιοριζόμενη στην αναφορά πως θα είναι το «πιο οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της αγοράς»._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
0% (0 ψήφοι)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 0
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά