Η BMW παρουσιάζει και επίσημα την 4θυρη έκδοση Gran Coupe της Σειράς 8.

Μετά τις ανεπίσημες διαρροές φωτογραφιών της προηγούμενης εβδομάδας, η γερμανική εταιρεία λύνει σήμερα τη σιωπή της παρουσιάζοντας και επίσημα πλέον την 4θυρη έκδοση Gran Coupe της νέας Σειράς 8, η οποία αποτελέσει, μετά τις Coupe και Convertible, το τρίτο μέλος της οικογένειας. «Στρατηγικά» πρόκειται για μία ακόμα ενδιαφέρουσα εκδοχή αμαξώματος της νέας «8άρας» που στοχεύει απευθείας στην Porsche Panamera, και γιατί όχι στα Audi A7 και Mercedes CLS, αντικαθιστώντας στη γκάμα του Βαυαρού κατασκευαστή την αντίστοιχη και απελθούσα εκδοχή της Σειράς 6.

Όπως είναι αναμενόμενο, τα κοινά στοιχεία με τις 2θυρες παραλλαγές της νέας Σειράς 8 θα είναι πολλά. Εντούτοις, το μεταξόνιο της νέας 8 Series Gran Coupe εμφανίζεται διευρυμένο κατά 201 χλστ. (3.023) σε σχέση με τα αδέλφια της Σειράς 8, με το τελείωμα της οροφής να είναι πιο ψηλό παρέχοντας έτσι τον απαιτούμενο «αέρα» για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω επιβατών – που κατ’ ουσία είναι δύο, με τον τρίτο να είναι αναγκασμένος να κάνει σημαντικούς χωροταξικούς συμβιβασμούς. Έτσι, το μήκος της διαμορφώνεται στα 5.082 χλστ., το πλάτος στα 1.932 χλστ. και το ύψος στα 1.407 χλστ., τιμές μεγαλύτερες κατά 239,30 και 66 χλστ., αντίστοιχα. Ο δε χώρος αποσκευών διαμορφώνεται στα 440 λίτρα.

Στο εσωτερικό, οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις Coupe/Convertible είναι λιγότερο διακριτές. Εδώ, σημείο αναφοράς αποτελεί η (έξτρα) πανοραμική οροφή, η οποία προσφέρει άμεση θέαση στον… ουρανό μέσω μιας διαφανούς επιφάνειας 1,5 τ.μ. Από εκεί και πέρα, οι οθόνες των 12,3 ιντσών δίνουν και πάλι το «παρών» σε ταμπλό και κονσόλα, ακριβώς όπως συμβαίνει και με το νέας γενιάς infotainment της BMW. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει καθίσματα με την υπογραφή του M Division στις πιο πλούσιες εκδόσεις, καθώς και μια πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, όπως τα High Beam Assistant, Driving Assistant με Collision/Pedestrian Warning και City Braking, Lane Change Warning, Lane Departure Warning, Speed Limit Info, Parking Assistant, Active Cruise Control με Stop & Go, Driving Assistant Professional, Evasion Assistant κ.α.

Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων αντανακλά της επιλογές που είδαμε στις εκδόσεις Coupe και Convrtible. Στην μοναδική πισωκίνητη έκδοση, την 840i, το «παρών» δίνει ένας 3λιτρος βενζινοκινητήρας με απόδοση 340 ίππων και 500 Nm, ο οποίος εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,2 δλ.  – η αντίστοιχη επίδοση για την 840i xDrive είναι 4,9 δλ. Από εκεί και πέρα, η κορυφαία εκδοχή του μοντέλου είναι η M850i xDrive, η οποία παίρνει κίνηση από έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με απόδοση 530 ίππων και 750 Nm (0-100 χλμ./ώρα: 3,9 δλ.). Η γκάμα της νέας 8 Series Gran Coupe περιλαμβάνει και μια πετρελαιοκίνητη έκδοση, την 840d xDrive, η οποία φιλοξενεί κάτω από το καπό της έναν 3λιτρο κινητήρα με απόδοση 320 ίππων και 680 Nm._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά