Οι ιθύνοντες της Kia στο Ην. Βασίλειο κατασκεύασαν ένα Stinger για χρήση εντός πίστας σε μια προσπάθεια να αναδείξουν έτι περαιτέρω τα σπορτίφ DNA της κατασκευής.

Επί της ουσίας, το Kia Stinger GT420 δεν είναι παρά μία άσκηση, μία on-off σπουδή, με άλλα λόγια, από τους ανθρώπους της κορεάτικης εταιρείας στη Μ. Βρετανία, η οποία έρχεται να αναδείξει τις δυνατότητες του μοντέλου εντός πίστας. Παίρνοντας ως βάση ένα «απλό» Stinger GT προ-παραγωγής, οι μηχανικοί της εταιρείας εστίασαν στη μείωση του βάρους απογυμνώνοντας – σε πρώτη φάση - το εσωτερικό της κατασκευής. Με το κέρδος στην τελική ένδειξη της ζυγαριάς να φτάνει στα 150 κιλά, από την καμπίνα του GT420 απουσιάζουν πολλά από τα γνώριμα στοιχεία και αξεσουάρ, όπως οι αερόσακοι, τα πίσω καθίσματα, τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, το ηχοσύστημα, η ηλιοροφή, καθώς και οι επενδύσεις στις πόρτες και το πάτωμα. Εξωτερικά, ο αφρός στους προφυλακτήρες «απομακρύνθηκε», ακριβώς όπως συνέβη και με το μονωτικό υλικό στο χώρο του κινητήρα. Φυσικά, στο εσωτερικό το «παρών» δίνουν δύο αγωνιστικού τύπου καθίσματα της Recaro, σε συνδυασμό με ζώνες τεσσάρων σημείων, κλωβό ασφαλείας (roll cage), πυροσβεστήρα και μια μπαταρία Lite Blox LiPo στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου – φυσικά, απών είναι και ο εφεδρικός τροχός – που εξοικονομεί 22 κιλά.

Kia Stinger GT420

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου συναντάμε μια αναβαθμισμένη-βελτιωμένη εκδοχή του γνωστού twin-turbo V6 κινητήρα των 3,3 λίτρων της Kia, που πλέον αποδίδει 422 ίππους και ροπή 560 Nm, χάρη στον επαναπρογραμματισμό της ECU, τα νέα μπουζί (HKS M45il), το διαφορετικό φίλτρο αέρα της K&N και το ελαφρύτερο σύστημα εξαγωγής του κινητήρα της Milltek Sport (απόντες είναι και οι καταλύτες). Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα ψύξης του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων, το οποίο έχει «μεταφερθεί» αυτούσιο από το μοντέλο-δότη της όλης μετατροπής.

Στην ανάρτηση, στα φρένα και στους τροχούς, οι αλλαγές είναι αρκούντες πολλές και εκτεταμένες. Πιο συγκεκριμένα, τα ελατήρια είναι εμφανώς πιο σφικτά φέροντας την υπογραφή της Eibach, με τα εργοστασιακά αμορτισέρ να προέρχονται από την εταιρεία Mando. Το κάμπερ των εμπρός τροχών έχει οριστεί στις -2,5 μοίρες, ενώ παχύτερη είναι και η εμπρός και η πίσω αντιστρεπτική δοκός (25 και 17 χλστ. αντίστοιχα), ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης, το οποίο αποτελείται εμπρός από δίσκους 380x34 χλστ. σε συνδυασμό με 6πίστονες δαγκάνες της Brembo και σπορ τακάκια της Endless. Επεμβάσεις έχουν γίνει στο λογισμικό διαχείρισης του συστήματος ABS, καθώς και σε εκείνο του ESP.

Το αγωνιστικό Stinger GT420 πατά σε ελαστικά Pirelli Trofeo R με διαστάσεις 235/35 R19 και 265/30 R19, που συνδυάζονται με ζάντες της ΟΖ του τύπου Racing Leggera εξοικονομώντας στο σύνολο σε σχέση με τις συμβατικές περί τα 20 κιλά.

Καθώς πρόκειται για μια on-off κατασκευή, και φυσικά για μια αποκλειστική πρωτοβουλία των ανθρώπων της Kia στη Μ. Βρετανία, δεν υπάρχουν σκέψεις για την «είσοδο» του αγωνιστικού Stinger GT420 σε επίσημες αγωνιστικές διοργανώσεις._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά