top icon
Περιβάλλον

Πρεμιέρα για το υβριδικό VW Passat GTE

Λίγες μέρες πριν το ντεμπούτο του στην Έκθεση του Παρισιού, η VW παρουσιάζει την plug in υβριδική έκδοση του Passat όγδοης γενιάς.

Λίγες μέρες πριν το ντεμπούτο του στην Έκθεση του Παρισιού, η VW παρουσιάζει την plug in υβριδική έκδοση του Passat όγδοης γενιάς.

Ακολουθώντας τα χνάρια μοντέλων, όπως το XL1, e-up!, e-Golf και Golf GTE, η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει μία ακόμα «καθαρή» πρόταση, αυτή τη φορά στα πλαίσια της μεσαίας οικογενειακής κατηγορίας. Το νέο Passat GTE, το οποίο θα είναι διαθέσιμο τόσο στην 4θυρη όσο και στην station wagon παραλλαγή του, διαθέτει ένα υβριδικό plug in σύστημα κίνησης αποτελούμενο από έναν 1.400άρη βενζινοκινητήρα με τούρμπο της γενιάς TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα, σε συνδυασμό με μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει από μόνος του 156 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και ο ηλεκτρικός 115 ίππους, ενώ συνδυαστικά η ισχύς ανέρχεται στους 218 ίππους και η διαθέσιμη ροπή τα 400 Nm. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της γερμανικής εταιρείας, το νέο Passat GTE εξασφαλίζει αυτονομία κίνησης της τάξης των 50 χλμ. αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, ενώ στο σύνολο, χάρη στη μέση κατανάλωση βενζίνης του TSI κινητήρα, που κυμαίνεται κάτω από τα 2 λιτ./100 χλμ., η… ανεξαρτησία κίνησής του αγγίζει τα 1.000 χλμ. και οι εμπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις τα 45 gr/χλμ.

Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, το προσθιοκίνητο Passat GTE, το οποίο είναι εφοδιασμένο με ένα 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, είναι σε θέση να εξασφαλίσει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8 δλ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα ή 130 χλμ./ώρα όταν κινείται αποκλειστικά με την αρωγή του ηλεκτροκινητήρα (πρόγραμμα E-mode). Συνολικά, το σύστημα κίνησης του νέου Passat GTE διαθέτει τα εξής προγράμματα: E-Mode, (με αυτό γίνεται η εκκίνηση του αυτοκινήτου αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα, αρκεί η εξωτερική θερμοκρασία να μην είναι ιδιαίτερα χαμηλή και οι μπαταρίες να είναι επαρκώς φορτισμένες), Hybrid (το όχημα κινείται και με τους δύο κινητήρες του να λειτουργούν συνδυαστικά), Battery Charge (φόρτιση μπαταριών) και GTE (σπορτίφ λειτουργία και απόδοση του TSI). Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, η πλήρης φόρτιση των μπαταριών μέσω του κοινού οικιακού ηλεκτρικού δικτύου διαρκεί 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ χρησιμοποιώντας το προαιρετικό κιτ φόρτισης της VW, η όλη διαδικασία απαιτεί μόλις 2 ώρες και 30 λεπτά.

Σε ότι αφορά στην εξωτερική σχεδίαση, το νέο VW Passat GTE ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα αδέλφια της γκάμας του χάρη στα νέα φωτιστικά σώματα ημέρας σχήματος C, τα οποία βρίσκονται εγκατεστημένα χαμηλά, στις άκρες του ανασχεδιασμένου εμπρός προφυλακτήρα, στην ελαφρώς τροποποιημένη μάσκα και στους διαφορετικούς τροχούς διαμέτρου 17 ιντσών. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, οι στιλιστικές επεμβάσεις αφορούν στον μπλε φωτισμό του τροποποιημένου, ως προς το περιεχόμενο των ενδείξεων του, πίνακα οργάνων, στο «κομμένο» στο κάτω μέρος του πηδάλιο, καθώς και στην έγχρωμη οθόνη που έχει διάμετρο  6,5 ίντσες και βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ