top icon
Αγώνες

MotoGP – Phillip Island: Πρώτη μέρα δοκιμών

Ολοκληρώθηκε κάτω από απρόσμενες καιρικές συνθήκες η πρώτη μέρα του δεύτερου γύρου των επίσημων δοκιμών για τους αναβάτες του πρωταθλήματος MotoGP. Ας δούμε ποια είναι τα πρώτα συμπεράσματα που εξήχθησαν από τους πρωταγωνιστές του.

Η ημέρα δεν ξεκίνησε και τόσο ιδανικά, με την βροχή που έπεφτε από νωρίς το πρωί στην πίστα να μην επιτρέπει στις ομάδες να πραγματοποιήσουν την προβλεπόμενη ροή εξέλιξης των μοτοσικλετών τους. Στις δύο το μεσημέρι, ένα μικρό… διάλλειμα επέτρεψε στον Marc Marquez να βγει για μερικούς γύρους σε στεγνή πίστα πραγματοποιώντας τον ταχύτερο -μέχρι εκείνη τη στιγμή- χρόνο, εμπρός από τον Cal Crutchlow. Ωστόσο, λίγο αργότερα, η βροχή σταμάτησε, ενώ λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας, ένα ακόμα μικρό… παράθυρο καλοκαιρίας έδωσε την ευκαιρία στον Danillo Petrucci της ομάδας Octo Pramac να πραγματοποιήσει με την Desmosedici GP15 τον καλύτερο χρόνο της ημέρας (1’31.764), εμπρός από τον Maverick Vignales της ομάδας Ecstar Suzuki. O Bradley Smith με την Yamaha M1 της Tech 3, «έγραψε» τον τρίτο χρόνο, ακολουθούμενος από τους Scott Redding (Octo Pramac), Cal Crutchlow (LCR Honda) και Valentino Rossi (Yamaha Movistar).

Μπορεί οι χρόνοι και η τελική κατάταξη της πρώτης μέρας να μην παρουσιάζουν και τόσο ενδιαφέρον, καθώς δε φαίνεται να αντικατοπτρίζουν την πραγματική δυναμική μοτοσικλετών και αναβατών (σ.σ.: ενδεικτικό είναι το γεγονός πως ο Jorge Lorenzo πέτυχε μόλις τον 18ο καλύτερο χρόνο της ημέρας!), ευτυχώς, όμως, δε συμβαίνει το ίδιο και με τις δηλώσεις των τελευταίων, οι οποίοι δεν έκρυψαν τον προβληματισμό τους για τη συμπεριφορά των ελαστικών της Michelin. Τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο.

Πιο συγκεκριμένα, ο 37χρονος Ιταλός εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Valentino Rossi, επισήμανε με έμφαση πως τα επίπεδα πρόσφυσης που προσέφεραν σήμερα τα ελαστικά της Michelin στο στεγνό δεν έχουν καμία σχέση με εκείνα που συνάντησε πριν λίγες μέρες στη Sepang. «Φαίνεται πως η αίσθηση εδώ είναι εντελώς διαφορετική. Όλα δείχνουν πως πρέπει να κάνουμε περισσότερη δουλειά με τη μοτοσικλέτα και τις ρυθμίσεις της. Η αίσθηση στη είσοδο των στροφών και η ισορροπία ανάμεσα στο εμπρός και πίσω ελαστικό είναι διαφορετική απ’ εκείνη στη Sepang. Η πρόσφυση είναι καλή, αλλά η αίσθηση δεν είναι η ίδια. Είναι σημαντικό για μένα να καταλάβω τη συμπεριφορά των ελαστικών σε τρεις διαφορετικές πίστες [Sepang, Phillip Island, Qatar) ώστε να είμαι έτοιμος για τη συνέχεια», δήλωσε ο Ιταλός.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του έτερου οδηγού της Movistar Yamaha, Jorge Lorenzo, ο οποίος «έγραψε» σήμερα μόλις 24 γύρους. «Είχα μια περίεργη αίσθηση. Πραγματικά, δεν ξέρω μέχρι τώρα τι συμβαίνει ακριβώς. Περιμένω αύριο να δω πως θα συμπεριφερθεί η μοτοσικλέτα και τα ελαστικά της Michelin στο στεγνό σε σχέση με τα ηλεκτρονικά», δήλωσε ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Από τη μεριά του, ο Marc Marquez προσπάθησε να εστιάσει με τις δηλώσεις τους στα θετικά της μέρας που συνδέονται άμεσα με τα πολύτιμα στοιχεία και δεδομένα που συγκέντρωσε με τη βοήθεια της τηλεμετρίας η ομάδα της Repsol Honda αναφορικά με τη συμπεριφορά των νέων ελαστικών στο βρεγμένο. «Τα ελαστικά της Michelin συμπεριφέρονται πολύ καλά στο βρεγμένο στη συγκεκριμένη πίστα. Ο χαρακτήρας τους είναι παρόμοιος με το στεγνό, προσφέρουν αρκετή πρόσφυση και το μπροστινό είναι σταθερό. Φαίνεται πως χρειάζεται να φρενάρεις λιγότερο σε σχέση με τα Bridgestone. Γενικότερα, η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας ήταν καλύτερη απ’ ότι ανέμενα. Αύριο έχουμε πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ισπανός που σήμερα γίορτασε στο Phillip Island τα 23α γενέθλια του._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ