top icon
Αγώνες

MotoGP – Sepang Test: Ημέρα δεύτερη

Ο Danilo Petrucci με την Ducati GP15 της ομάδας Octo Pramac, εκτόπισε από την πρώτη θέση τον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Jorge Lorenzo, «γράφοντας» με το μαλακό πίσω ελαστικό της Michelin, το οποίο εν συνεχεία αποσύρθηκε για λόγους ασφαλείας, τον καλύτερο χρόνο της ημέρας.

Η Michelin, ο νέος προμηθευτής ελαστικών του Πρωταθλήματος MotoGP για το 2016, αποφάσισε να αποσύρει τη μαλακή πίσω γόμα ύστερα από το τρομακτικό ατύχημα του Loris Baz, ο οποίος έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του στη μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού της πίστας της Sepang κινούμενος με ταχύτητα που ξεπερνούσε τα 290 χλμ./ώρα. Πιθανή αιτία της άτυχης στιγμής για τον Γάλλο αναβάτη της Avintia Racing Team, ο οποίος, ως δια μαγείας, βγήκε αλώβητος από την πτώση που είχε, ήταν η αστοχία (βλ. κλατάρισμα) του πίσω ελαστικού. Τέλος καλό, όλα καλά για τον Loris Baz, ο οποίος αμέσως μετά το συμβάν επέστρεψε κανονικά στα καθήκοντα του…

Ο Petruci, όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένος με την Ducati GP15 και την επίδοσή του (2’ 00.095), αν και αναγνώρισε στο τέλος της δεύτερης ημέρας επίσημων δοκιμών πως «ο χρόνος δεν είναι αντιπροσωπευτικός», μιας και οι υπόλοιποι αναβάτες συνέχισαν τις δοκιμές χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες και πιο σκληρές, φυσικά, πίσω γόμες του Γάλλου κατασκευαστή, ενώ συγχρόνως, για λόγους ασφαλείας, αυξήθηκε και η πίεση λειτουργίας τους.

Δεύτερος, με καλύτερο προσωπικό του χρόνο 2’ 00.155 και 32 στο σύνολο γύρους, ήταν ο Jorge Lorenzo, ο οποίος, παρά την πτώση που είχε, όπως και οι συμπατριώτες του, Pol Espargaro (Suzuki) και Dani Pedrosa (Honda), στη στροφή 5, δήλωσε ακόμα πιο ικανοποιημένος από τη συνολική απόδοση της Yamaha M1 αλλά και από τα ελαστικά της Michelin. Χαρακτηριστικά, ο Ισπανός είπε στους εκπροσώπους του Τύπου: «Έχουν περάσει μόλις δύο μέρες, πρέπει να δούμε τι θα γίνει στο Phillip Island και το Κατάρ. Ωστόσο, το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι ότι νιώθω πολύ καλύτερα απ’ ότι πέρσι. Δεν ξέρω για πόσο θα έχω αυτό το αίσθημα, αλλά για τώρα νιώθω καλύτερα με τα Michelin απ’ ότι με τα Bridgestone». O Lorenzo περιέγραψε με περισσότερες λεπτομέρειες την απόδοση των νέων ελαστικών: «Δεν μπορείς να γείρεις αρκετά στις στροφές, καθώς πρέπει να είσαι λίγο πιο όρθιος στο μέσον της στροφής. Επίσης, πρέπει να φρενάρεις λίγο νωρίτερα. Σε αντίθεση, στην επιτάχυνση δεν αισθάνεσαι καθόλου σπινάρισμα. Προς το παρόν, με αυτά τα ελαστικά, με αυτά τα ηλεκτρονικά και με δεδομένο το στιλ οδήγησής μου, είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση».

Την τρίτη θέση (2’ 00.387) κατέκτησε ο Hector Barbera της Avintia Racing Team, ενώ τέταρτος, εμπρός από τον Cal Crutchlow της ομάδας LCR Honda (2’ 00.899), ο Marc Marquez (2’ 00.843) με την Respol Honda, ο οποίος, αν και βελτίωσε τον χρόνο του σε σχέση με εχθές, εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με την νέα μοτοσικλέτα του. Κυρίως, με το «ταίριασμα» των νέων ηλεκτρονικών με τον κινητήρα, ο οποίος κάθε άλλο παρά ο ιδανικός είναι. Τουλάχιστον, προς το παρόν. Ο Marquez, μάλιστα, δε δίστασε να πει πως «για την Yamaha και την Ducati τα πράγματα πάνε καλά», δήλωση που σίγουρα αντικατοπτρίζει τον προβληματισμό του Ισπανού και φυσικά της Honda, που ακόμα δεν έχει βρει την ιδανική ισορροπία προσπαθώντας να δαμάσει τον άγριο χαρακτήρα του κινητήρα της νέας RC213V. «Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε», πρόσθεσε ο Marquez.

Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσε ο Valentino Rossi (2’ 01.021), ο οποίος, συνολικά, έμμεινε ικανοποιημένος απ’ ό,τι κατάφερε ο ίδιος, σε συνεργασία ασφαλώς με τους μηχανικούς της Yamaha, στο στήσιμο και στη γενικότερη συμπεριφορά της YZF-M1. Ο Ιταλός εστίασε στην αχίλλειο φτέρνα της μοτοσικλέτας του, που φυσικά δεν είναι άλλη από την τελική ταχύτητα στην ευθεία. «Για εμένα, η νέα μοτοσικλέτα έχει λίγο παραπάνω δύναμη, αλλά η ταχύτητα είναι παρόμοια. Δεν ξέρουμε τα επίπεδα στα οποία βρίσκονται οι Honda και Ducati. Αυτό είναι ένα σημαντικό θέμα για εμάς, καθώς η τελική ήταν το μοναδικό αδύνατο σημείο μας πέρσι», είπε ο Rossi, ο οποίος δεν αντιστάθηκε στον… πειρασμό να σχολιάσει τη σημερινή επίδοση του ομόσταυλού του, Jorge Lorenzo: «Είναι πολύ, πάρα πολύ ταχύς. Έχει πολύ καλή αίσθηση με το μπροστινό. Όλοι ξέρουμε πόσο καλός είναι στο time attack, αλλά κι συνολικά». Για το ατύχημα του Baz, ο Rossi δήλωσε: «Ήταν πολύ τυχερός, πρέπει να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτό. Για το ατύχημα… γενικά, αν το πολυσκεφτείς, κανονικά πρέπει να μείνεις στο κρεβάτι σου, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο επικύνδυνα πράγματα που μπορεί να σου συμβούν».

Αύριο, ολοκληρώνεται η πρώτη «φάση» των επίσημων δοκιμών._Χ.Α.

Διαβάστε τι έγινε την πρώτη μέρα δοκιμών στην πίστα της Sepang.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ