top icon
Blog

Αυτοσεβασμός

Ό,τι χαρακτηρίζει τους αξιότιμους πέντε αγωνιζόμενους αθλητές που υποστηρίζουν με συνέπεια και δεν κρύβουν την ανησυχία τους για την εξέλιξη των ελληνικών αγώνων.

Η συνάντησή μας σε ειδικό «θησαυροφυλάκιο»-γκαράζ, στη βορειοδυτική περιοχή του Πειραιά. Οι Λυμπέρης Παπάζογλου, Τάκης Καμπύλης, Σάκης Γιαννούλης, Χρήστος Ι. Αυγερόπουλος και Βασίλης Μπάτζανος παραμένουν σεμνοί, ό,τι ταιριάζει με την αγωγή τους και την ευρύτερη διαδρομή τους.

Από το «καλησπέρα» διαπιστώνεις ότι είναι πιο ώριμοι από ποτέ για τα κοινά, διακρίνεις την αποφασιστικότητα που τους χαρακτηρίζει ως φλόγα για την αλλαγή και προσπαθείς να αποκωδικοποιήσεις το πλάνο τους. Μια δύσκολη άσκηση…

NIKAIA-GARAGE

Σημαντικό ότι σε ένα περιβάλλον με έντονη την καχυποψία σε εμπιστεύονται και δεν το κρύβουν, και όταν ψιθυρίζεις πως όποτε σε ξεχνούν πικραίνεσαι, σε αφοπλίζουν. Ο καθένας με τον τρόπο του. Χωρίς ύφος, με στυλ συνδεδεμένο με το μότο: «Θέλουμε αγώνες, σωστούς αγώνες, καθαρούς, ασφαλείς, με σύγχρονη προβολή», ανάλογα με την υπεραξία που δίνουν οι αγωνιζόμενοι χορηγοί-πρωταγωνιστές με τους μηχανικούς τους. Αυτονόητη απαίτηση ο σεβασμός από αυτούς που διοικούν, που διοργανώνουν και ελέγχουν.

Ό,τι πρέπει να εμπνέει οποιονδήποτε που έχει φορέσει κράνος, έχει σφίξει ζώνη και έχει παλέψει για μία θέση πριν το τέλος. Σε ένα απαιτητικό «άθλημα», χωρίς χορηγούς, με έντονα τα συναισθήματα, όπου οι διοικούντες και κάποιοι σε σωματεία αγνοούν «who is the boss», ό,τι ξεχνούν και πρώην αγωνιζόμενοι, σήμερα στη διοίκηση.

Άλλωστε, και κακά τα ψέματα, η αλαζονεία που χαρακτηρίζει τους προέδρους της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ -σε πολυσύνθετο μάλιστα ρόλο η κ. Ψαρράκου, που ξεπερνάει κάθε προηγούμενο, όντας και με μισή ντουζίνα κακούς συνεργάτες- οδήγησε το χώρο σε κρίση. Σε δοκιμασία μεγαλύτερη από ποτέ, τουλάχιστον από το ’75 που γνωρίζουμε. Κρίση που ξεπερνάει τους δεκάδες αγώνες που ματαιώθηκαν και δεν αξιολογείται με ποσοστά όσων συμμετείχαν σε Αναβάσεις ή και αλλού. Σε σύνδεση με την αγωνία των διοικούντων με συνεργάτες τους-δεκανίκια ως δυσάρεστη έκπληξη, για το κουμάντο, για την καρέκλα της επόμενης θητείας του ΔΣ και για τα έσοδα. Με άλλοθι το ασφαλιστήριο συμβόλαιο και γεγονός τα γενικά έξοδα της ΟΜΑΕ, που λέγεται πως αγγίζουν τα 10.000 ευρώ το μήνα.

Άσκηση που διαχειρίστηκαν έντιμα και με το τακτ που αρμόζει στη διαχείριση ξένου χρήματος οι διοικήσεις Χαλιβελάκη, Φατούρου, Κοπανάκη. Όπου αστοχούν οι διοικήσεις Μιχελακάκη, προφανώς λόγω απειρίας, αφού ουδέποτε αμφισβητήσαμε την εντιμότητα της πρόσθεσης. Τι άλλο να υποθέσεις εκτός από την ανεπάρκεια και τη λατρεία στο θολό τοπίο, ενώ εκκρεμεί ο απολογισμός του ΙΡΑ, όταν εύκολα διαδίδουν το αδιανόητο, δηλαδή ότι κάλυψε τη διαφορά από τις συμμετοχές η Ψαρράκου. Πολύ σοβαρά θέματα τα οικονομικά, όπως και η απουσία οράματος, αλλά και έργου στην επικοινωνία.

NIKAIA-GARAGE

Το σημαντικό, όμως, έχει να κάνει με το χάσμα ανάμεσα σε αθλητές και διοικούντες, που με έλλειψη γνώσης και εκτός ιστορίας, επέδειξαν μια στάση που δεν αρμόζει ούτε σε ιδιωτική προσωπική επιχείρηση.

Γεγονός πως θα κριθούν, και επί του προκειμένου η ιστορία δε θα κάνει εκπτώσεις, με τους αγώνες του 2022 στα σκουπίδια να αποτελούν ευθύνη των διοικήσεων Μιχελακάκη-Ψαρράκου.

Θλιβερές, γκρίζες και καταβεβλημένες οι σελίδες τους, και το ερώτημα αφορά το αν υπάρχει φως στο τούνελ και τι μέλλει γενέσθαι την επόμενη ήμερα.

Το 2023 και παραπέρα. Σήμερα, Νοέμβριος πλέον, και ο αγώνας συνεχίζεται ώστε τα σπριντ σε Μερκούριο και Σκούρτα να έχουν συμμετοχές για το ταμείο, ρε γαμώτο. Το ταμείο που δέχτηκε ενίσχυση από το ΡΑ, ό,τι άλλωστε επέτρεψε και στον πρόεδρο της ΟΜΑΕ να μοιράσει τα ξένα χρήματα κατά το δοκούν, αγνοώντας και τις προδιαγραφές της Επιτροπής Motorsport στην αμοιβή στελεχών, που ουδέποτε σεβάστηκε.

Αγωνία από όλους τους εμπλεκόμενους, με τους «πέντε» σοφά να έχουν επιλέξει δική τους διαδρομή, με ξεκάθαρο ρόλο συνδεδεμένο αποκλειστικά με το συμφέρον του αγωνιζόμενου. Επικοινωνούν διακριτικά σε επίπεδο στρατηγικής, αλλά -σωστά- δεν είναι απόλυτα συντονισμένοι με τα σωματεία που δυναμικά αντιδρούν, όπως είναι ο ΑΟΘ, το θηρίο, αλλά κινούνται στην ίδια κατεύθυνση, σε παράλληλη πορεία, με την εντιμότητα κοινό παρανομαστή.

Στο ταμπλό και άλλες δυνάμεις, μεμονωμένες ή με δυναμική έκφραση, όπως ο ΣΑΜΑΕ, αλλά και σωματεία όπως η ΕΛΕΤΑ, ο ΑΟΚ και βέβαια το Σωματείο της Καλαμάτας, με συνέπεια στην προσπάθειά τους. Ό,τι άλλωστε έχει τραυματίσει παραδοσιακούς, όπως την ξεπερασμένη όπως αποδείχθηκε έκφραση των δύο Συνδέσμων μιας άλλης εποχής, αλλά και σωματεία με ιστορία…

NIKAIA-GARAGE

Να συστηθούμε

Όλους τους γνωρίζεις, αλλά είναι η θητεία τους τους τελευταίους δέκα μήνες που σου επιτρέπει να σχολιάζεις ότι πλέον τους ξέρεις καλά και τους εμπιστεύεσαι. Δεν έκαναν ούτε μία τιμόνια παραπάνω, ακολουθώντας ανεπηρέαστοι το πλάνο τους, ό,τι αρμόζει σε πρωταθλητές.

Δε θα βρεις κοινά στοιχεία μεταξύ τους σε προσωπικό επίπεδο, δε θα τους συναντούσες μαζί σε καφετέρια πριν τους ενώσει μία σειρά από προσβολές και η απογοήτευσή τους από συμπεριφορές.

Εντόπισαν τα κοινά προβλήματα μέσα από το έργο, τις προτάσεις αν θέλετε της ΕΠΑ, έμειναν έκπληκτοι από το χρονοδιάγραμμά τους και απευθύνθηκαν στον ΣΟΑΑ. Ακολούθησαν τον σωστό δρόμο εκπροσωπώντας συναθλητές τους και προδόθηκαν. Προσπέρασαν την απρέπεια με τακτ, διαχειρίστηκαν την αγανάκτησή τους και πήγαν στην ΟΜΑΕ, όπου βρήκαν απέναντί τους τον ΣΟΑΑ και απλώς χαμογέλασαν. Η απομυθοποίηση εδώ συνδυάζεται με αντίστροφη μέτρηση.

NIKAIA-GARAGE

Είναι η δυσάρεστη εξέλιξη της έκπληξης όταν είσαι έτοιμος να συζητήσεις και να μοιραστείς προβληματισμούς και βρίσκεις μπροστά σου τοίχο, και μάλιστα ενισχυμένο με υποστυλώματα από το δικό σου μέταλλο.

Ουδείς εξεπλάγη από τη συμπεριφορά της Ψαρράκου, γνωστής μόνο για την υπερφιλοδοξία της, όντας πετυχημένος οργανωτής έξι ετών, αλλά περίμεναν κάτι παραπάνω σε κλάση και επίπεδο. Από τον Μιχελακάκη, την αμίλητη Χαλιβελάκη, τον Μεσημέρη και τον Ζήβα. Οι δικοί τους άνθρωποι. Ψυχραιμία και σεβασμός από την πλευρά τους προς τους θεσμικούς, και η απάντηση-σχόλιό τους (των θεσμικών) ήταν του τύπου «ποιοι είσαστε εσείς; Ελάτε με τον κηδεμόνα σας», και κάπου εδώ ο Μάριος Ηλιόπουλος και το ανύπαρκτο ΔΣ του έβαλαν τέλος στη χρησιμότητα και στο κύρος του ΣΟΑΑ. Επιλέγοντας τη στήριξη της διοίκησης της ομοσπονδίας, που πρόσφατα ο ίδιος αμφισβήτησε με βαρείς χαρακτηρισμούς και αγνοώντας τα «θέλω», τα «πρέπει» και την αξιοπρέπεια πέντε αγωνιζομένων-αθλητών και άλλων 395 με ένα κοινό χαρακτηριστικό. Την ανταγωνιστική νοοτροπία στην υγιή της διάσταση, που χαρακτηρίζει τον Έλληνα ερασιτέχνη οδηγό αγώνων. Επιτυχημένος στην κοινωνία, θέλει να ασκείται έντιμα και υποδειγματικά όπου εμπλέκεται, έχοντας μαλώσει με το «δε βαριέσαι, εμείς να στρίβουμε».

NIKAIA-GARAGE

Οι «πέντε»

Έβλεπαν τα νεοφερμένα σε κανόνες με άμεση ισχύ και έτριβαν τα μάτια τους. Πήγαιναν σε συναντήσεις με ανθρώπους που εκτιμούσαν ως συναθλητές τους και έπρεπε μέσα από την αγωγή τους να τους σεβαστούν λόγω του θεσμικού τους ρόλου, και τραβούσαν τα μαλλιά τους.

Όνειρο ζούμε, εφιάλτης είναι και δεν περνάει – αυτό ήταν το κοινό τους συμπέρασμα αναλύοντας σχόλια, συμπεριφορές και ανακοινώσεις μετά τις ιστορικές συναντήσεις στη Θεσσαλονίκη με οικοδεσπότη τον ΑΟΘ και στο «Royal Olympic» με οικοδεσπότη τον κ. Γιάννη Παπαδημητρίου. Θετικό στη μέγιστη τιμή το γεγονός ότι βρήκαν συμμάχους τους θυμωμένους, πρώην αδιάφορους συναθλητές τους και κάποια σωματεία με τσαγανό, όταν άλλα τους κορόιδευαν, όπως άλλωστε και οι εκπρόσωποι των δύο παραδοσιακών συνδέσμων.

Αν τους γνωρίζεις κατά μόνας, δεν απορείς για την εξέλιξή τους από μπουνιά του τσαντισμένου πυγμάχου σε δημιουργική ομάδα που, αφού έτσι τους ζητήθηκε, αυτό έπραξαν. Εξελίσσοντας τον αγώνα τους σε θεσμό με τη δημιουργία του ΠΑΣΜΑ.

NIKAIA-GARAGE

Με την ευκαιρία

Διαφορετικοί μεταξύ τους, και στο να συντονιστούν έπαιξαν το ρόλο τους οι πρεσβύτεροι. Ο Λυμπέρης Παπάζογλου, ο γενναιόδωρος «Ιστορικός» με εμπειρία στο τραπέζι κάθε διαπραγμάτευσης και διάθεση για καλύτερους αγώνες συνολικά. Εξαιρετικός και στην επικοινωνία, έβγαλε το καπέλο του classic car και φόρεσε το κράνος της Sporting εκδοχής, που τον χαρακτηρίζει. Δίπλα του, επίσης παλιός ο Τάκης Καμπύλης, που συζητάει όπως οδηγεί. Δυναμικά, έχοντας ο ίδιος ρυθμίσει ώστε και να απολαμβάνει τη στιγμή! Τύπος που δε μασάει και -το κυριότερο- δε διστάζει και αποφασίζει. Οι δύο έγιναν εύκολα τρεις, όταν ο θυμωμένος και απογοητευμένος Σάκης Γιαννούλης, ένας χρυσός και στην κοινωνία με κορυφαίες επιδόσεις σε διάφορα επίπεδα, ένας υγιής και εύπιστος στο σπορ του, ένιωσε προδομένος και ψιθύρισε «δεν πάει άλλο», οπότε μπήκαν τα θεμέλια.

NIKAIA-GARAGE

Τα τηλέφωνα έγιναν πιο πυκνά και στις πρώτες συναντήσεις τους έλαμψε η δυναμική με άποψη και ένα σύγχρονο στυλ, που αντέχει στο χρόνο, όπως οι θέσεις του Χρήστου Αυγερόπουλου, που ήρθε στα κοινά και μακάρι να μείνει. Ο Χρήστος γεννήθηκε για να στρίβει κλέβοντας μέτρα, ώστε να τον κολακεύει το χρονόμετρο. Την τρέλα του αυτήν τη δίδαξε με τη σοφία του ο πατέρας του, Γιάννης, πυροβολάρχης της προηγούμενης, της δικής μας εποχής. Την εξέλιξε μάλιστα και σε δουλειά. Ένα ωραίο πακέτο και συμπεριφοράς με έδρα την Πάτρα, και αυτή την ισορροπία κάποιοι, «γιατί έτσι», αποφάσισαν να τη στραπατσάρουν. Θύμωσε. Ένιωσε όπως όταν σε κλέβουν σε αγώνα με παρανομίες.

NIKAIA-GARAGE

Την ίδια ώρα, απογοητεύθηκε από τα πεπραγμένα διοικούντων, είτε αποφασίζουν είτε εκδηλώνονται με συμπεριφορά που δεν του ταιριάζει, ο Βενιαμίν, ο «Βασιλάκης». O κ. Βασίλης Μπάτζανος, που μεγάλωσε, ωρίμασε και θέλει το δίκιο του. Τον Βασίλη δεν τον κοροϊδεύουν στην καθημερινότητά του – ποιος και γιατί να τον κοροϊδεύει στο σπορ όπου συμμετέχει, πληρώνει και διακρίνεται ακονίζοντας το μυαλό του και εξελίσσοντας το ταλέντο του. Ο Β.Μ., που του αρέσει να στρίβει, μιλάει λίγο, ακούει 100%, καταγράφει τα χρήσιμα και έχει υπομονή ενώ διαχειρίζεται την αποχή με μαεστρία. Οι απορίες του καθενός αυξάνονται, με γεγονός πως δεν μπορούν να διανοηθούν την πονηριά όσων τοποθετήθηκαν απέναντί τους, όταν οι ίδιοι έμαθαν τον ωραίο, τον καθαρό δρόμο.

Εξελίσσονται και οι μεταξύ τους συνεννοήσεις. Προσφέρονται για σεμινάριο, ενώ την ίδια ώρα οι υψηλά ιστάμενοι σε διάφορα επίπεδα τους ζήτησαν να εξελιχθούν σε θεσμό.

Προέκυψε το ΠΑΣΜΑ. Από λευκό χαρτί, με σύγχρονο καταστατικό, εκατό ιδρυτικά μέλη, όλοι νέοι και ενεργοί, με διοικούσα επιτροπή διαμάντια πολλών καρατίων, και είναι αυτό το σύνολο των 5+5 σε συνδυασμό με τη φρέσκια φιλοσοφία τους που σε κάνει να αισιοδοξείς.

NIKAIA-GARAGE

Είχαν στόχο, έχουν όραμα και απέδειξαν ότι μπορούν να στερηθούν τον αγώνα, την πεμπτουσία του αθλητή, ώστε να προκύψουν καλύτεροι αγώνες. Εμπνέοντας, μάλιστα, συναθλητές τους. Πρωτοφανές!

Κάποιοι το συζητούν. Λίγοι το γράφουν, αυτοί οι πέντε, και άλλοι πέντε, και οι ενενήντα ιδρυτικοί, και άλλοι τόσοι που αγωνιούν να προστεθούν, έχουν ένα σημαντικό κοινό χαρακτηριστικό. Τον αυτοσεβασμό, ό,τι τους απαγορεύει να διαπραγματευτούν την αξιοπρέπειά τους.

Το σίγουρο, δικαιούνται την προσοχή της πολιτείας, με γεγονός πως δεν υπάρχει διεθνές motorsport χωρίς υγιείς βάσεις σε εθνικό επίπεδο και, βέβαια, μια ομοσπονδία που τους αξίζει. Ένας οργανισμός που θα ελέγχεται από έντιμα σωματεία με χαρακτήρα και θα συνεργάζεται με την πολιτεία για το καλύτερο, αξιοποιώντας το δημιουργικό κομμάτι, την τολμηρή έκφραση του Αυγενάκη, που λείπει από την κοινότητά μας σε εθνικό επίπεδο. Έχεις μάλιστα την εντύπωση ότι στηρίζει ένα σύστημα που τον εκθέτει.

NIKAIA-GARAGE

Κακά τα ψέματα

Έχει πλάνο η ιδρυτική ομάδα του ΠΑΣΜΑ. Για πρώτη φορά μετά το 1991 μια υγιής παρέα ανησυχεί, και τα βήματά τους έχουν ωραίο, αρχοντικό πάτημα και σαφή και σοφό προσανατολισμό. Ό,τι μας καθιστά υπεύθυνα αισιόδοξους. Το κυριότερο, η κοινή γνώμη ανταποκρίνεται, ενώ οι συναθλητές τούς στηρίζουν ακόμα και αθόρυβα και διακριτικά, και άλλωστε αυτή η ψήφος εμπιστοσύνης μακριά από τα «δοξάστε με στο FB» μετράει διπλή. Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς._ «Στρατισίνο»

NIKAIA-GARAGE

Με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΑ.Σ.Μ.Α) σε διαδικασία νομιμοποίησης, να θυμηθούμε το χρονοδιάγραμμα της ειδικής διαδρομής, αντίδραση-απάντηση σε αθλιότητες έργο ανθρώπων με εξουσία που αμφισβητείται.

9/1/22: Ανακοίνωση Τεχνικού Κανονισμού Ομάδας Α και Γενικού Κανονισμού Αναβάσεων από την ΟΜΑΕ
11/1/22: Ανακοίνωση Τ.Κ. Ομάδας Ε
19/1/22: Επιστολή 5μελούς επιτροπής προς ΣΟΑΑ με τις υπογραφές 184 αγωνιζόμενων
20/1/22: Συνάντηση 5μελούς επιτροπής με ΣΟΑΑ και συμφωνία για αποστολή e-mail του ΣΟΑΑ προς την ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, με αίτημα την επαναφορά των κανονισμών-παραβόλων του 2021
31/1/22: Ανακοίνωση από την ΟΜΑΕ τεχνικής λίστας σύγχρονων αυτοκινήτων Α, Ν, Ε, Π, Rally, T
1/2/22: Ολιγωρία-αδιαφορία ΣΟΑΑ και γνωστοποίηση πως η επιτροπή των πέντε αθλητών θα κινηθεί ανεξάρτητα
2/2/22: Επιστολή προς ΟΜΑΕ-ΕΠΑ λίστας με 214 αγωνιζόμενους και αίτημα για συνάντηση. Επιστολή του ΣΟΑΑ προς ΟΜΑΕ με άγνωστο περιεχόμενο.
5/2/22: Ανακοίνωση-Επιστολή ΟΜΑΕ-ΕΠΑ προς αγωνιζόμενους και την ίδια ημέρα ανακοίνωση με νέους γενικούς κανονισμούς, με διευκρίνιση ότι η Ομάδα Ε δεν προσμετρά από το 2023 στην F2.
7/2/22: Επιστολή της 5μελούς επιτροπής στην ΟΜΑΕ για θέματα που αφορούν την ασφάλεια αγώνων, την Επιτροπή Ιστορικών, τεχνικούς κανονισμούς, την αύξηση παραβόλων και την προβολή αγώνων. Ταυτόχρονα ζητούν η συνάντηση με την ΟΜΑΕ να γίνει πριν από τη ΓΣ της Ομοσπονδίας (12/2/22).
10/2/22: Ώρα 10:30, e-mail προς την ΟΜΑΕ-ΕΠΑ και ανανεωμένη λίστα 324 αγωνιζομένων. Ώρα 12:00, τηλεφωνική επικοινωνία της 5μελούς επιτροπής με ΟΜΑΕ-ΕΠΑ για συνάντηση την ίδια ημέρα. Ώρα 20:00, συνάντηση της 5μελούς επιτροπής στην ΟΜΑΕ με κ. Μιχελακάκη, κ. Ψαρράκου, κ. Μεσημέρη, κ. Ζήβα, κα Χαλιβελάκη και εκπροσώπους του ΣΟΑΑ τους κ. Ηλιόπουλο και κ. Μανιατόπουλο.
11/2/22: Ανακοίνωση αγωνιζόμενων όπου ενημερώνουν για την αρνητική στάση της ΟΜΑΕ κατά τη συνάντηση. Ανακοίνωση ΟΜΑΕ προς σωματεία σχετικά με τη συνάντηση.
12/2/22: Γενική Συνέλευση ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, ματαίωση πρώτου αγώνα της χρονιάς (Αττικό Rally Sprint)
14/2/22: Ανακοίνωση 5μελούς επιτροπής σχετικά με τα αποτελέσματα της ΓΣ και ενημέρωση για διαδικτυακή συνάντηση της επιτροπής στις 17/2/22
15/2/22: Ανακοίνωση από ΟΜΑΕ-ΕΠΑ για αλλαγή των Γενικών και Τεχνικών κανονισμών
17/2/22: Δύο ώρες πριν από τη διαδικτυακή συνάντηση, η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ ανακοινώνει μείωση της αύξησης των παραβόλων κατά 50%. Διαδικτυακή συνάντηση της 5μελούς επιτροπής με συμμετοχή της πλειοψηφίας των αγωνιζόμενων.
18/2/22: Ανακοίνωση αγωνιζόμενων σχετικά με το μέλλον των ελληνικών αγώνων και την ψηφοφορία, που θα έχει διάρκεια από 18/2/22 έως 20/2/22.
19/2/22: Τηλεοπτική διαδικτυακή εκπομπή, όπου λαμβάνουν μέρος ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος της ΟΜΑΕ.
20/2/22: Ακύρωση του δεύτερου αγώνα της χρονιάς (Rally Sprint Startline)
21/2/22: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων ψηφοφορίας, 437 ΝΑΙ στην αποχή και 18 ΟΧΙ. Ενημέρωση πως οι αγωνιζόμενοι δε θα συμμετέχουν στους αγώνες, ζητώντας την επιστροφή των κανονισμών και των παραβόλων του 2021. Προσωπικές επιστολές της προέδρου ΕΠΑ προς όλους τους αγωνιζόμενους της κατηγορίας Ε.
22/2/22: Παραίτηση του Γιώργου Παυλόπουλου από την ΟΜΑΕ. Ήταν ο υπεύθυνος διεκπεραίωσης εγγράφων Ιστορικών, της πιστοποίησης πινακίδων και εκπρόσωπος της FIA για τα Ιστορικά στην Ελλάδα.
20/3/22: Συνάντηση αθλητών και σωματείων στη Θεσσαλονίκη έπειτα από πρωτοβουλία των ΑΟΘ, ΛΑΒΟΛΟΥ και ΕΛΕΤΑ, με την επιτροπή αγωνιζόμενων να δίνει το «παρών».
3/4/22: Συνάντηση αθλητών στην Αθήνα, με τον Πρόεδρο του ΣΟΑΑ Μάριο Ηλιόπουλο να παρευρίσκεται.
4/4/22: Επιστολή της 5μελούς επιτροπής σχετικά με την Πανελλήνια Συνάντηση Αθλητών
7/4/22: Συνάντηση της 5μελούς επιτροπής με το ΔΣ του ΣΟΑΑ στα γραφεία του Συνδέσμου
8/4/22: Ανακοίνωση 5μελούς επιτροπής σχετικά με τη συνάντηση με το ΔΣ του ΣΟΑΑ
12/4/22: Ανακοίνωση 5μελούς επιτροπής πως προχωρούν ενωμένοι τον αγώνα τους
9/5/22: Επιστολή 5μελούς επιτροπής η οποία ενημερώνει πως στις 3 Μαΐου απέστειλε επιστολή στο Υφυπουργείο Αθλητισμού για την κατάσταση του αθλήματος
12/5/22: Επιστολή ΣΟΑΑ προς την ΟΜΑΕ για επίλυση των προβλημάτων που ταλανίζουν τους ελληνικούς αγώνες
13/5/22: Ατζέντα συζήτησης ΣΟΑΑ με ΟΜΑΕ-ΕΠΑ
16/5/22: Ανακοίνωση ΣΟΑΑ για την επανεκκίνηση των αγώνων. Επιστολή-ανακοίνωση της 5μελούς επιτροπής η οποία καλεί τους αγωνιζόμενους σε ψηφοφορία για αποδοχή ή όχι των προτάσεων της ΟΜΑΕ.
17/5/22: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων ψηφοφορίας. Ελήφθη η απόφαση να συνεχιστεί η αποχή.
7/6/22: Επιστολή της 5μελούς επιτροπής η οποία αναφέρει τα γεγονότα που έχουν συμβεί.
16/5/22: Η 5μελής επιτροπή, σε συνεργασία με την προσωρινή διοικούσα και το νομικό συμβούλιο, εκκινεί διαδικασίες νομιμοποίησης του νέου Πανελληνίου Συνδέσμου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΑ.Σ.Μ.Α.).
29/7/22: Ανακοίνωση Πανελλήνιου Συνδέσμου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΑ.Σ.Μ.Α.) για τους ελληνικούς αγώνες.
12/10/22: Ανακοίνωση Πανελλήνιου Συνδέσμου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΑ.Σ.Μ.Α.) σχετικά με τις Αναβάσεις Πορταριάς και Ριτσώνας.
19/10/22: Ανακοίνωση ΑΟΘ για όσα συμβαίνουν στους ελληνικούς αγώνες

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • NIKAIA-GARAGE
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ