Ποιος θα ελέγχει το αυτοκίνητο του μέλλοντος;
Αυτοκινητοβιομηχανίες και Big Tech συναντιούνται και συγκρούονται στο πεδίο του λογισμικού και των δεδομένων.
PEMA Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Ναι μεν, αλλά…
Με κυβερνήτη την ΟΜΑΕ, «νικητές» οι Έλληνες αγωνιζόμενοι, με τη συμπαραστάτη των μηχανικών τους στη μέγιστη τιμή.
PEMA Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Στο δρόμο το σωστό!
Η πόλη της Ιτέας φόρεσε τα καλά της και υποδέχεται το καλύτερο Ιστορικό Ράλλυ της Ευρώπης και όχι μόνο.
PEMA Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Με όνομα βαρύ…
Η Ιστορία του αγώνα, συνδεδεμένη με την ΕΛΠΑ του Μανιατόπουλου και με την Ομοσπονδία όλων.
Το αυτοκίνητο αλλάζει – 7 πράγματα που λείπουν από τα σημερινά μοντέλα
Ο ΣΧ φιλοξενεί στις Απόψεις τον Κώστα Μητρόπουλο, Σύμβουλο Επιχειρήσεων, παλιό συνεργάτη του περιοδικού.
Renault Clio: Βαριά κληρονομιά
Με όνομα βαρύ και ως ιστορία “η” Clio, παρουσιάζεται άμεσα στην 6η γενιά της, και μάλιστα, αναγεννημένη.
Ένα μουσείο δεν είναι μόνο τα εκθέματά του…
Η αποστολή ενός μουσείου αυτοκινήτου, πέραν των εκθεμάτων που γοητεύουν, είναι η διάδοση της Αυτοκίνησης σε ευρύτερο κοινό. Στον τομέα αυτό, που δεν έχει την δημοσιότητα των «καλλονών» του παρελθόντος, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου είναι ο καλύτερος πρεσβευτής της.
Πάρ’ το αλλιώς…
Όσοι βρισκόμαστε ήδη στην Αθήνα, αναρωτιόμαστε για την αγωγή και με την ευκαιρία, κάποιοι διαχειριζόμαστε και το πώς επιβιώνεις με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Ο αγώνας των 1.000 χιλιομέτρων
Στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης η αυτονομία είναι πλέον το νέο «ιερό δισκοπότηρο». Και ο μαγικός αριθμός που σχεδόν όλοι κυνηγούν είναι τα 1.000 χιλιόμετρα με μόνο μία φόρτιση.
Τα σπορ SUV και άλλες ιστορίες
Σχεδόν κάθε SUV θέλει να δηλώνει σπορ. Κάποια το πλησιάζουν, άλλα απλώς ντύνονται ανάλογα. Η ουσία πάντως βρίσκεται συνήθως αλλού.