top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Honda Civic FL 1.6 i-DTEC Sport

Το Civic ανανεώθηκε στα σημεία και στην νέα έκδοση sport φαίνεται αρκετά «αγριεμένο».

Πρόσφατα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην χώρα μας την ανανεωμένη έκδοση του Honda Civic. Ακόμα και κείνοι που δεν είναι απόλυτα ενημερωμένοι με τις τελευταίες εξελίξεις, θα αναγνωρίσουν ότι πρόκειται για το ανανεωμένο μοντέλο. Οι βασικές γραμμές της «διαστημικής» σιλουέτας του Civic έχουν ενισχυθεί στην νέα έκδοση Sport, με μερικές πινελιές που παραπέμπουν απευθείας στο Type-R. Αυτές είναι τα νέα φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, πλαϊνές ποδιές, πίσω φώτα LED και μία αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος. Την άκρως δυναμική εικόνα (δεν ήταν λίγοι εκείνοι που ρωτούσαν για το ποια έκδοση ήταν, μήπως και έβγαζαν λαβράκι για το Type-R) συμπληρώνουν οι μαύρες 17αρες ζάντες αλουμινίου, ενώ στο εσωτερικό πέρα από τις μικροαλλαγές στο φινίρισμα κάποιων λεπτομερειών και τις επενδύσεις, ξεχωρίζει τα αλουμινένια πεντάλ και η μαύρη εσωτερική επένδυση στον ουρανό του αμαξώματος.  Το ψηφιακό ταμπλό παραμένει σήμα κατατεθέν του προχωρημένου ντιζάιν που χαρακτηρίζει την τελευταία γενιά του Civic, ενώ στην κεντρική κονσόλα συναντάμε το σύστημα πολυμέσων και ψυχαγωγίας, Honda Connect. Μέσω μίας οθόνης αφής 7’, προσφέρει: πρόσβαση στο διαδίκτυο και στο Honda App center, το σύστημα πλοήγησης Garmin(προαιρετικό), συνδεσιμότητα Bluetooth, κάμερα οπισθοπορείας, ραδιόφωνο και διάφορες άλλες γενικές πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο.

Τις σημαντικότερες αλλαγές όμως θα τις διαπιστώσει κανείς κατά την οδήγηση του ανανεωμένου Civic. Το διαφορετικό σετάρισμα αμορτισέρ και ελατηρίων, σε συνδυασμό με το σύστημα υποβοήθησης ευκινησίας βελτιώνουν τα οδικά χαρακτηριστικά του Civic. Εκεί λοιπόν όπου το προηγούμενο μοντέλο έδινε προτεραιότητα  στη μεγαλύτερη δυνατή άνεση και δεν έλειπαν τα σπιναρίσματα του εσωτερικού τροχού, το ανανεωμένο μοντέλο με τις λίγο πιο σφικτές ρυθμίσεις (δεν θα κουράσουν σε καμία περίπτωση προσφέροντας καλύτερο έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος) και το νέο σύστημα το οποίο εκτελεί χρέη torque vectoring (επενεργεί πολύ διακριτικά στα φρένα προκειμένου να διασφαλίζει την απαραίτητη πρόσφυση τόσο μέσα όσο και κατά την έξοδο από μία στροφή), παρουσιάζεται με πιο σπορτίφ διαθέσεις καθώς ο οδηγός αποφασίζει να ανεβάσει ρυθμό. Καλοδεχούμενη είναι εδώ και η καλύτερη αίσθηση του τιμονιού χάρις στην νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας σε όλες τις εκδόσεις του ανανεωμένου μοντέλου είναι στάνταρ το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, το οποίο χρησιμοποιώντας τεχνολογία ραντάρ για την σάρωση του δρόμου, σε ταχύτητες κάτω των 32 χλμ./ώρα, επενεργεί αυτόματα στα φρένα μόλις ανιχνεύσει πιθανό κίνδυνο πρόσκρουσης.

Αν προσθέσουμε σε αυτά, τον πολύ καλό 1600αρη πετρελαιοκινητήρα (ο οποίος μάλιστα έγινε ακόμη πιο πολιτισμένος από πλευράς ήχου και κραδασμών), το παραδοσιακά πολύ καλό κιβώτιο και την ευρύχωρη καμπίνα (ξεχωρίζει το επίπεδο δάπεδο στις πίσω θέσεις και ο χώρος αποσκευών των 477 λτ.), καταλαβαίνουμε ότι το Civic παραμένει ένας από τους ισχυρότερους ανταγωνιστές στην μικρομεσαία κατηγορία.

Οι τιμές των ανανεωμένων εκδόσεων διαμορφώνεται ως εξής:

1.4 Petrol comfort        17.600 ευρώ (16.640)

1.4 Petrol elegance     18.750 ευρώ (17.790)

1.6 Diesel comfort       32.100 ευρώ (21.670)

1.6 Diesel elegance     24.700 ευρώ (23.720)

1.6 Diesel sport            25.950 ευρώ (24.520)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ