top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο VW Tiguan

Το νέο VW Tiguan είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά, στην όμορφη Βουδαπέστη όπου και έλαβε χώρα η πρώτη ευρωπαική παρουσίαση του νέου compact SUV της γερμανικής εταιρείας. 

Τρεις μόλις μήνες πριν από το λανσάρισμα του και στην ελληνική αγορά, το «μικρό αδερφάκι» του Touareg (όπως το αποκαλεί η VW!!!) μας απέδειξε εμπράκτως πως είναι ικανό να φέρει τα πάνω κάτω στην κατηγορία. Αν και η VW άργησε να μπει στο παιχνίδι των compact ελευθέρου χρόνου οχημάτων (όπως παραδέχτηκαν και υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας) έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση – με τα θηριώδη SUV να «φρενάρονται» από την ιστορία με τις εκπομπές ρύπων- το έδαφος είναι αν μη τι άλλο πρόσφορο έστω και με αυτή τη μικρή… καθυστέρηση. Ας περάσουμε όμως στην ουσία του πράγματος.

Το νέο Tiguan βασίζεται στο πάτωμα του Golf Plus, έχει μήκος 4,4 μ., εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION της VW και κάτω από το καπό του φέρει τους νέους κινητήρες της σειράς TSI.

Οι εντυπώσεις που αποκομίζεις οδηγώντας τη νέα πρόταση της γερμανικής φίρμας είναι οι καλύτερες. Με ασφάλτινο κατά κύριο λόγο προσανατολισμό, το Tiguan, προσφέρει στο πλήρωμα του, πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ουδέτερη οδική συμπεριφορά και ένα συγκρατημένο σπορ χαρακτήρα. Ο κινητήρας (1.400άρης τεχνολογίας TSI απόδοσης 150 ίππων), το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το στιβαρό πλαίσιο αλλά και το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION (με δυνατότητα μεταφοράς ροπής έως και 100% στον πίσω άξονα) συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο «πακέτο» στα χέρια του οδηγού.

Υπάρχει όμως και ένας ακόμη τομέας όπου το νέο Tiguan κερδίζει τις εντυπώσεις. Αναφερόμαστε, στην ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού η οποία είναι κορυφαία από πλευράς υλικών (μαλακά, αφρώδη υλικά σε όλο το ταμπλό) και συναρμολόγησης. Αισθητικά βέβαια, θα μπορούσε να φέρει κάτι νέο και ίσως πιο ντιζαινάτο και να μην θυμίζει τόσο έντονα η σχεδίαση του ταμπλό… Golf Plus.

Το Tiguan θα βρίσκεται στις εκθέσεις VW από τις αρχές του νέου έτους, με τιμή, που δε θα υπερβαίνει τα 30.000 ευρώ για την βασική έκδοση Trend and Fun των 1,4 λίτρων με τους 150 ίππους (θα ακολουθήσουν το Μάρτιο και 170άρης κινητήρας αλλά και με 200 ίππους). Η συγκεκριμένη έκδοση περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP, ABS, Brake Assist, Off Road Mode, κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ράγες οροφής, ραδιο-cd με 8 ηχεία και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Π_Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ