top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το VW Passat CC

Ως το «άνετο κουπέ» χαρακτηρίζει η Volkswagen το νέο Passat CC.

 Η πρώτη γνωριμία έγινε επί γερμανικού εδάφους, και η κουπέ έκδοση του πετυχημένου οικογενειακού μοντέλου μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, όχι μόνο για την άνεση που προσφέρει, όσο για την εμφάνισή της και την εν γένει παρουσία της στο δρόμο.

Η σχεδίαση του τετράθυρου Passat CC είναι χωρίς αμφιβολία ελκυστική, όπως και το εσωτερικό του, που χαρακτηρίζεται από τη γνωστή ποιότητα, εμπλουτισμένη με αρκετές δόσεις πολυτέλειας. Η μοναδική παραχώρηση που καλούνται να κάνουν οι – αυστηρά – δύο πίσω επιβάτες έχει να κάνει με τον περιορισμένο χώρο πάνω από τα κεφάλια τους. Κάτι βέβαια αναμενόμενο, αφού αν και μακρύτερο και φαρδύτερο από το «κλασικό» Passat, το CC είναι κατά 5 εκ. πιο κοντό.

Στη γερμανική άσφαλτο το Passat CC κινείται άνετα, γρήγορα και με ασφάλεια. Την αποστολή αναλαμβάνουν οι ισχυροί κινητήρες, με βασικό τον TSI των 1.800 κ.εκ. που αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το ημιαυτόματο DSG. Για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 8,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 222 χλμ./ώρα.

Το Passat CC θα διατίθεται επίσης με τον ατμοσφαιρικό V6 FSI, 3,6 λίτρων και 300 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με τετρακίνηση και το DSG των έξι σχέσεων. Όσο για την πετρελαιοκίνητη έκδοση, κάτω από το καπό βρίσκεται ο 2λιτρος TDI, που αποδίδει 140 ίππους. Αργότερα το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά με δύο ακόμη κινητήρες, τον 2.0 TSI των 200 ίππων και τον 2.0 TDI των 170 ίππων.

Η Volkswagen εξοπλίζει το κουπέ Passat με μία σειρά από προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα. Το DCC Adaptive Chassis Control – στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης V6 3.6 και στον προαιρετικό των υπολοίπων εκδόσεων – ρυθμίζει την ανάρτηση αλλά και το τιμόνι ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και τις επιθυμίες του οδηγού. Μέσω ενός διακόπτη ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Comfort, Normal και Sport.

Τις εντυπώσεις κλέβει πάντως το Lane Assist. Μία κάμερα τοποθετημένη στον εσωτερικό καθρέπτη, αναλαμβάνει να «διαβάζει» συνεχώς τις διαγραμμίσεις του οδοστρώματος. Μόλις το σύστημα διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο παρεκκλίνει της πορείας του, στρίβει αυτόματα το τιμόνι προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το σύστημα απενεργοποιείται βέβαια όταν ο οδηγός ανάψει το φλας.

Η έκδοση CC τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας του Passat, όσον αφορά την εμφάνιση, την πολυτέλεια και τον εξοπλισμό. Αυτό σημαίνει βέβαια ότι είναι και πιο ακριβό. Η τιμή πώλησής του στη χώρα μας δεν είναι ακόμη γνωστή, σύμφωνα πάντως με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το 1.8 TSI θα κοστίζει περί τα 30.000 ευρώ. Η άφιξή του στην Ελλάδα προγραμματίζεται στα τέλη του καλοκαιριού, με ένα επίπεδο εξοπλισμού ανά έκδοση._Κ.Μπ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ