top icon
Επικαιρότητα

Αποχωρεί από τη Volkswagen R ο Jost Capito

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, ο επικεφαλής του τμήματος οχημάτων υψηλών επιδόσεων Volkswagen R, Jost Capito, αποχωρεί από τη γερμανική μάρκα για δεύτερη φορά μετά από το 2016.

Λιγότερο από 48 ώρες μετά από την ανακοίνωση πως η Volkswagen αποφάσισε την παύση των αγωνιστικών δραστηριοτήτων μέσω της Volkswagen Motorsport, δημοσιεύματα από το εξωτερικό αναφέρουν πως ο επικεφαλής του τμήματος R, για οχήματα υψηλών επιδόσεων της Volkswagen, Jost Capito, αποχωρεί  από τη θέση του.

Αν και οι λόγοι της αποχώρησης του Jost Capito δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστοί, ως πιθανότερη αιτία θεωρείται η διάσταση απόψεων ανάμεσα στον 62χρονο Γερμανό και τον νέο Πρόεδρο της Volkswagen, Ralf Brandstatter. Τη στιγμή που ο ίδιος ο Capito δεν έχει κάνει κάποιο σχόλιο, σύμφωνα με το Autocar η Volkswagen επιβεβαίωσε την αποχώρηση, χωρίς πάντως να υπάρξει αναφορά σε όνομα πιθανού διαδόχου.

VW Golf R

Η αποχώρηση της Volkswagen το 2019 από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού (WTCR), όπου συμμετείχε με Volkswagen Golf, είχε σημαντική επίδραση και στο νέο Golf R, αφού η τεχνογνωσία που προέρχεται από τους αγώνες, ενσωματώνεται σε μεγάλο βαθμό στα αυτοκίνητα του τμήματος R. Επιπλέον, στην παύση των δραστηριοτήτων μηχανοκίνητου αθλητισμού της Volkswagen Motorsport εντάσσεται και η παύση εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτρικού Volkswagen ID.R, με άμεση συνέπεια την απουσία του γράμματος “R” από κάθε αγωνιστικό, ή μοντέλο επιδόσεων της μάρκας στο εγγύς μέλλον.

Ακόμη μια στροφή της Volkswagen όσον αφορά στα αυτοκίνητα επιδόσεων έγινε φέτος, με την αποκάλυψη πως το υβριδικό Plug-in Touareg R ισχύος 456 ίππων, θα μοιράζεται την ίδια ανάρτηση με τα υπόλοιπα μοντέλα Touareg.  Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις επιδόσεων των ηλεκτρικών μοντέλων της οικογένειας ID. θα διαθέτουν την ονομασία GTX, με πρώτο παράδειγμα το τετρακίνητο Volkswagen ID.4 GTX, που θα παρουσιαστεί την άνοιξη του 2021.

Volkswagen ID.R

Ο Jost Capito, συνεργάστηκε για πρώτη φορά με το Volkswagen Group το 1989, όταν βρέθηκε στο αγωνιστικό τμήμα της Porsche. Το 1996 ανέλαβε διοικητικό πόστο στην Sauber F1 ενώ το 2001 εντάχθηκε στη Ford, όπου τέθηκε επικεφαλής του σπορ τμήματος RS, συμπεριλαμβανομένου του Focus RS και των δραστηριοτήτων μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το 2012, ο Γερμανός ανέλαβε διευθυντής της Volkswagen Motorsport, οδηγώντας την εταιρεία σε 3 Πρωταθλήματα Κατασκευαστών Ράλλυ (2013, 2014, 2015). Το 2016, έγινε CEO της McLaren Racing, προτού επιστρέψει στη Volkswagen έναν χρόνο αργότερα, για να ηγηθεί του τμήματος Volkswagen R, όπου επέβλεψε αρκετά μοντέλα με πιο πρόσφατο, το Golf R.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ