top icon
Επικαιρότητα

Περιφέρεια Θεσσαλίας: οδικά έργα στην Καρδίτσα

Προχωρά από την Περιφέρεια Θεσσαλίας το έργο με το οποίο ολοκληρώνεται η παράκαμψη της πόλης της Καρδίτσας.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας έδωσε την έγκριση για την υπογραφή της σύμβασης του έργου «Παράκαμψη πόλεως Καρδίτσας: Κατασκευή τμήματος από έξοδο προς Αγιοπηγή έως έξοδο προς Μητρόπολη», συνολικού προϋπολογισμού 8,6 εκατομμυρίων ευρώ που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020.

Το έργο αφορά στη διαπλάτυνση του κύριου οδικού τμήματος της παράκαμψης Καρδίτσας από την έξοδο προς Μητρόπολη (οδός Ταυρωπού) έως την έξοδο προς Αγιοπηγή (οδός Κουμουνδούρου), μήκους 1.1 χλμ. Περιλαμβάνει τη διαπλάτυνση–κατασκευή του κύριου οδικού τμήματος από την έξοδο προς Μητρόπολη ως την έξοδο προς Αγιοπηγή. Επίσης, την κατασκευή ενός ισόπεδου κόμβου στο εν λόγω οδικό τμήμα (ισόπεδος κόμβος Καραΐσκάκη) για τη σύνδεση της κύριας οδικής αρτηρίας με τον σιδηροδρομικό σταθμό. Ακόμη, την προσαρμογή του συγκεκριμένου οδικού τμήματος στον ήδη κατασκευασμένο κόμβο επί της οδού Κουμουνδούρου και στον κόμβο της οδού Ταυρωπού.

Για την κύρια αρτηρία εφαρμόζεται τυπική διατομή κύριας οδού με 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας, πεζοδρόμιο και διαχωρισμένη κυκλοφορία με κεντρική νησίδα με κράσπεδο πλάτους δύο μέτρων, ενώ το δευτερεύον δίκτυο είναι αστικού τύπου και αποκαθιστά την σύνδεση της περιφερειακής οδού με το υφιστάμενο κάθετο δίκτυο.
Η υπάρχουσα οδός έχει αστικό χαρακτήρα με μη διακεκριμένη επιφάνεια κυκλοφορίας περιλαμβάνοντας μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και μεταβλητού πλάτους διατομή. Ο ιδιαίτερα αυξημένος αστικός κυκλοφοριακός φόρτος λόγω πρόσβασης στο σιδηροδρομικό σταθμό που παρατηρείται στο συγκεκριμένο οδικό τμήμα σε συνδυασμό με τα ελλιπή τεχνικά χαρακτηριστικά της διατομής, απουσία διαχωρισμού των αντίθετων κινήσεων και έλλειψη παράπλευρου δικτύου το καθιστούν ιδιαίτερα επικίνδυνο από την άποψη της οδικής ασφάλειας και με αυξημένο κίνδυνο πρόκλησης ατυχημάτων.

Με την κατασκευή του έργου επιτυγχάνεται η ολοκλήρωση του περιφερειακού δακτυλίου της Καρδίτσας με αποτέλεσμα την ταχύτερη, ασφαλέστερη και πιο άνετη σύνδεση της Καρδίτσας με την Ε65, που αποτελεί τμήμα του ΔΕΔ-Μ. Επίσης, η επίλυση κυκλοφορικών προβλημάτων στον αστικό ιστό λόγω της αποφόρτισης αστικών οδών. Ακόμη, η βελτίωση της εξυπηρέτησης του σιδηροδρομικού σταθμού με τη διαμόρφωση κόμβου μπροστά στην είσοδο του καθώς και χώρων προσωρινής στάθμευσης. Τέλος, με την κατασκευή παράπλευρων οδών κατεύθυνσης όπου οι τοπικές συνθήκες το επιτρέπουν εξασφαλίζεται η άνετη και ομαλή επικοινωνία και εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών και περιοχών. Δελτίο Τύπου Περιφέρειας Θεσσαλίας

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ