Επικαιρότητα Κόσμος

Αυτή είναι η νέα BMW 128ti

Οι Βαυαροί δημιουργούν μια ακόμα έκδοση για λογαριασμό της Σειράς 1 «βλέποντας» απευθείας για την περίσταση το νέο VW Golf GTI.

Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε… εν μέρει χθες τη νέα 128ti, μια έκδοση της προσθιοκίνητης Σειράς 1, η οποία, χωρίς περιστροφές και «ναι μεν άλλα», βάζει στο στόχαστρό της τον ομοεθνή ανταγωνισμό – και πρώτα και κύρια βέβαια το νέο VW Golf GTI.

Στη γκάμα εκδόσεων του νέου Άσου, η 128ti τοποθετείται ένα σκαλί χαμηλότερα από την Μ135i xDrive, που φυσικά είναι τετρακίνητη. Από εκεί και πέρα, το νέο σπορ «χατς» της BMW αξιοποιεί τη δυναμική που του χαρίζει ο TwinPower Turbo κινητήρας των 2,0 λίτρων, ο οποίος είναι ρυθμισμένος για την περίσταση ώστε να αποδίδει 265 ίππους.

BMW 128ti

Σύμφωνα με την BMW, η παραπάνω ισχύς είναι σε θέση να εξασφαλίσει στην 128ti επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,1 δλ., μέση κατανάλωση 6,4-6,1 λιτ./100 χλμ. και εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 148-139 gr/km.

H νέα BMW 128ti, η οποία θα πραγματοποιήσει το επίσημο εμπορικό της ντεμπούτο τον προσεχή Νοέμβριο, είναι προσθιοκίνητη, με την ροπή του 4κύλινδρου κινητήρα των Βαυαρών να περνά στους αντίστοιχους τροχούς μέσω μηανικού μπλοκέ διαφορικού τύπου Τόρσεν σε συνδυασμό με το γνωστό 8άρι σπορ κιβώτιο Steptronic.

BMW 128ti

Για την περίσταση, η 128ti διαθέτει μια ανάρτηση με σπορ ρύθμιση, χαμηλότερο ύψος κατά 10 χλστ. και την υπογραφή του τμήματος Μ, καθώς και το γνωστό σύστημα BMW Performance Control. Οι Γερμανοί έχουν προσφέρει στην 128ti ένα πηδάλιο με διαφορετική ρύθμιση σε σχέση με τις μικρότερες εκδόσεις, ενώ «δανεικές» από την M135i xDrive είναι οι αντιστρεπτικές δοκοί.

Σε σχέση με αυτή, όπως επισημαίνουν οι δημιουργοί της έκδοσης, η νέα 128ti είναι κατά 80 κιλά ελαφρύτερη. Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερη μέριμνα δόθηκε στο σύστημα πέδησης, που αποτελεί και εδώ ευθύνη του τμήματος Μ, ενώ για τους πιο απαιτητικούς το εργοστάσιο προσφέρει προαιρετικά, αλλά δίχως έξτρα χρέωση για τον πελάτη, ένα σετ σπορ ελαστικών, ο τύπος των οποίων προς το παρόν δεν προσδιορίζεται.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου