Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό VW ID. Space Vizzion Concept

Ένα ακόμα ηλεκτρικό πρωτότυπο της οικογένειας ID. που αποτελεί τον προπομπό ενός EV που θα συνδυάζει στην έκδοση παραγωγής σχεδιαστικά γνωρίσματα αυτοκινήτων που συναντώνται σήμερα στις κατηγορίες crossover και station wagon.

Και κάπως έτσι τα ηλεκτρικά πρωτότυπα της οικογένειας ID. της VW φτάνουν αισίως τα… επτά, μετά τα ID., ID. Crozz, ID. Buzz, ID. Vizzion, ID. Buggy και ID. Roomzz. Όπως διαβεβαίωσαν οι επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας κατά τη διάρκεια της αποκάλυψης του πρωτοτύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες, η έκδοση παραγωγής του ID. Space Vizzion θα ενταχθεί στη γκάμα της VW στα τέλη του 2021 αποτελώντας τον πιο... στιλάτο και ευρύχωρο αδελφό του 4θυρου ID. Vizzion. Και τα δύο μοντέλα, που πιθανότητα να τοποθετηθούν κάτω από την ομπρέλα του ονόματος ID.5, θα παράγονται επί γερμανικού εδάφους στη μονάδα του Emden και θα είναι διαθέσιμα στις αρχές του 2022 τόσο στην Κίνα και τη Β. Αμερική, όσο και στην Ευρώπη.

VW ID. Space Vizzion

Το ID. Space Vizzion Concept βασίζεται στην «εξειδικευμένη» ηλεκτρική πλατφόρμα MEB του VW Group και σε μέγεθος παραπέμπει σε εκείνο ενός Audi A6 Avant, καθώς το μήκος του «ακουμπά» τα 5 μ., το πλάτος του τα 1,9 μ. και το ύψος τα 1,5 μ. Εντούτοις, η απουσία θερμικού κινητήρα στο εμπρός μέρος έδωσε στους στιλίστες της VW τη δυνατότητα να σχεδιάσουν ένα αυτοκίνητο με εντυπωσιακά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (0,24), «κοντό» καπό και προβόλους και διευρυμένο μήκος καμπίνας – εξ ου και τα 2.965 χλστ. του μήκους του μεταξονίου αλλά και τα 586 λίτρα της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ.

VW ID. Space Vizzion

Στο εσωτερικό του νέου VW ID. Space Vizzion Concept χαρακτηριστική είναι η απουσία φυσικών διακοπτών – τη θέση τους έχουν καταλάβει ένα προηγμένο head-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, μια μεγάλη οθόνη αφής στο μέσον του ταμπλό (15,6 ίντσες), καθώς και ένα αντίστοιχο ψηφιακό πάνελ μικρότερης διαγωνίου εμπρός από το οπτικό πεδίου του οδηγού, πίσω ακριβώς από το πηδάλιο.

VW ID. Space Vizzion

Από εκεί και πέρα, το πρωτότυπο κινείται από ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων που «συνθέτουν» στην πράξη ένα σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων σε αυτή τη διάταξη (σ.σ.: η έκδοση παραγωγής θα προσφέρεται και σε έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς) ανέρχεται στους 340 ίππους και η αυτονομία που εξασφαλίζει η μπαταρία των 82 kWh ανέρχεται σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP στα 590 χλμ. Το ID. Space Vizzion Concept είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,4 δλ., σύμφωνα με τους ισχυρισμούς-υπολογισμούς της VW._X.A.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου