top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα στην CES για το VW Budd-e Concept

Ένα φουλ ηλεκτρικό τετρακίνητο πρωτότυπο, που προλογίζει ένα μελλοντικό MPV μοντέλο της γκάμας VW, φέρει η γερμανική εταιρεία στο προσκήνιο στην Consumers Electronics Show.

Μετά τη θύελλα που τους τελευταίους μήνες έχει πλήξει τον Όμιλο VW στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, η γερμανική εταιρεία δίνει τη δική της απάντηση στο Λ. Βέγκας των ΗΠΑ στα πλαίσια της Consumers Electronics Show, με το Budd-e Concept, το οποίο περιγράφεται από τους ιθύνοντές της ως «απόδραση στο μέλλον».

Επί της ουσίας, πρόκειται για τον… πνευματικό διάδοχο του θρυλικού Microbus, το οποίο υιοθετεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα των μπαταριών ιόντων λιθίου, οι οποίες εξασφαλίζουν στο μηδενικών εκπομπών ρύπων αυτό πρωτότυπο μια αυτονομία κίνησης στον τυποποιημένο κύκλο NEFZ της τάξης των 530 και πλέον χλμ. Θυμίζουμε πως η αντίστοιχη «ικανότητα» του VW e-Golf υπολείπεται, ούτε λίγο ούτε πολύ, κατά 340 χλμ.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Budd-e Concept αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής μιας σειράς «καθαρών» μοντέλων που τα προσεχή χρόνια θα παρουσιάσει ο πολυσυλλεκτικός Όμιλος εταιρειών, στους κόλπους του οποίου φυσικά η VW διαδραματίζει ηγετικό ρόλο. Τόσο το Budd-e Concept, όσο και τα μελλοντικά αυτά μοντέλα, όπως τα Porsche Mission E και Audi e- tron Quattro, θα βασίζονται στην «ηλεκτρική» πλατφόρμα MEB (Modularen Elektrisch Baukasten).

Ο… νοερός διάδοχος του Microbus έχει μήκος 4,6 περίπου μέτρων, ύψος 1,94 μ. και πλάτος 1.835 χλστ. Ωστόσο, το πιο εντυπωσιακό «διαστασιακό» στοιχείο του Budd-e Concept είναι το μεταξόνιό του, το οποίο ανέρχεται στα 3.151 χλστ.

Το μεγάλο μήκος του τελευταίου έδωσε στου μηχανικούς της VW τη δυνατότητα να εγκαταστήσουν τους συσσωρευτές ενέργειας (94,6 kWh) χαμηλά στο δάπεδο, κάτι που εξασφαλίζει όχι μόνο επαρκείς χώρους στην καμπίνα, αλλά και χαμηλό κέντρο βάρους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η φόρτισή τους σε ποσοστό 80% μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε μόλις 30 λεπτά της ώρας. Η συγκεκριμένη «ποσότητα» ενέργειας αρκεί, όπως επικαλείται η VW, ώστε το Budd-e Concept να μπορεί να κινηθεί για μια απόσταση που υπερβαίνει τα 420 χλμ.

Την κίνηση εξασφαλίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος είναι εγκατεστημένος κάτω από την κοντή σε μήκος «μύτη» του Budd-e Concept, ενώ ο δεύτερος ανάμεσα στα στοιχεία της ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης. Η απόδοσή τους έχει οριστεί αντίστοιχα στους 136 και 170 ίππους. Έτσι, to τετρακίνητο Budd-e Concept αποδίδει συνδυαστικά 310 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο οριακά μεγαλύτερο των 7 δλ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ