top icon
Formula 1

Έφυγε και ο Prost από την Alpine

O αγωνιστικός σύμβουλος της Alpine, Alain Prost, αποχώρησε από την ομάδα, όπως έγινε γνωστό μόλις μερικές ημέρες έπειτα από την έξοδο του Marcin Budkowski.

Οι αλλαγές στη διάρθρωση της ομάδας της Alpine, που διενεργεί ο CEO, Laurent Rossi βρίσκονται σε εξέλιξη. Την προηγούμενη εβδομάδα ανακοινώθηκε η αποχώρηση του εκτελεστικού διευθυντή Marcin Budkowski, την οποία ο Πολωνός γνώριζε ήδη από το GP Αμπού Ντάμπι.

Σήμερα έγινε γνωστό ότι ο αγωνιστικός σύμβουλος της Alpine, Alain Prost, αποχώρησε από την ομάδα. Η σχέση του τετράκις Πρωταθλητή με τη Renault στην F1 ξεκίνησε το 1981, όταν ο Γάλλος έγινε οδηγός της εργοστασιακής της ομάδας.

To 1983, λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας και απροθυμίας της Renault να επενδύσει στην εξέλιξη του μονοθεσίου, ο Prost δεν κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο. Ήταν εμφανές ότι κάποιος θα έχανε τη θέση του λόγω της ήττας.

Ο διευθυντής της ομάδας τότε, Gerard Larrousse, πρότεινε στον τότε πρόεδρο της Renault Bernard Hanon, την απόλυση του Prost. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι το έκανε για να σώσει τη δική του θέση, αλλά συνέβαλε και το γεγονός ότι ο Larrousse έπιασε της σύζυγό του στο κρεβάτι με τον Prost.

Το 1993, που η Renault ήταν προμηθευτής κινητήρων της Williams, ήθελε να φέρει τον Prost στην ομάδα, αφότου ο Γάλλος είχε περάσει ένα χρόνο εκτός αγωνιστικής δράσης, με τη Ferrari να τον έχει… εκπαραθυρώσει στο τέλος του 1991, αλλά να του πληρώνει τις συμφωνημένες απολαβές, εφόσον επέλεξε να μην αγωνιστεί με άλλη ομάδα.

Με τη Williams-Renault του 1993, που ήταν μακράν ταχύτερη από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο εκείνη τη χρονιά, ο Prost κατέκτησε τον 4ο και τελευταίο τίτλο του στη Formula 1 πριν ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα.

Ο Prost ήταν άμεσα αναμειγμένος στην εργοστασιακή ομάδα Formula E της Renault από το ξεκίνημα του Πρωταθλήματος το 2014, με τον γιο του, Nicolas, να είναι ένας από τους δύο οδηγούς της.

Το 2015, ο Prost έγινε σύμβουλος και πρεσβευτής της ομάδας F1, όταν η Renault αγόρασε πίσω την ομάδα του Enstone (που ονομαζόταν Lotus τότε) από την Genii Capital. To 2019 πήρε πιο επίσημο ρόλο στην ομάδα, αναλαμβάνοντας τα καθήκοντα του εκτελεστικού στελέχους του ΔΣ της Renault, Thierry Bollore.

O Prost είχε ετήσιο συμβόλαιο με την Alpine, το οποίο φαίνεται ότι η ομάδα αποφάσισε να μην ανανεώσει, αν και υπάρχουν φήμες ότι ο Γάλλος δεν ήταν διατεθειμένος να δεχθεί τους όρους του συμβολαίου που του προσφέρθηκε.

Διευθυντής της ομάδας της Alpine αναμένεται να γίνει ο Otmar Szafnauer, του οποίου η αποχώρηση από την Aston Martin ανακοινώθηκε στις αρχές του έτους.

Επίσης, η αυστριακή εταιρεία πόσιμου νερού BWT αναμένεται να γίνει σπόνσορας της Alpine, και μέρος του αμαξώματος του φετινού μονοθεσίου πιθανώς να είναι χρωματισμένο ροζ. Ο Szafnauer διατηρεί καλές σχέσεις με τους ιθύνοντες της BWT από τη συνεργασία της αυστριακής εταιρείας με τη Force India/Racing Point, που μετενσαρκώθηκε σε Aston Martin.

To λογότυπο της BWT δεν παρουσιάζεται πια στην επίσημη ιστοσελίδα της Aston Martin. Οι ιθύνοντες της BWT είχαν αναφέρει ότι ήταν απογοητευμένοι από την αλλαγή χρωματισμού του μονοθεσίου της ομάδας, πιστεύοντας ότι το ροζ ξεχωρίζει πολύ περισσότερο από το πράσινο που επελέγη.

Είναι πολύ πιθανό λοιπόν να αναβιώσει και η συνεργασία Szafnauer – BWT – Esteban Ocon, που υπήρχε όταν ο Γάλλος ήταν οδηγός της Force India/Racing Point τη διετία 2017-2018.

Fernando Alonso

Παράλληλα, ο Fernando Alonso υποβλήθηκε σε εγχείρηση, την προηγούμενη εβδομάδα στη Βέρνη της Ελβετίας, για να αφαιρεθούν οι πλάκες τιτανίου που είχαν τοποθετηθεί στις γνάθους του έπειτα από το ποδηλατικό ατύχημα που είχε πέρυσι το Φεβρουάριο.

Ο Alonso είχε δηλώσει ότι το ατύχημα είχε ενδεχομένως καθυστερήσει την προσαρμογή του στις απαιτήσεις του μονοθεσίου της Alpine, αλλά πιστεύει ότι θα είναι έτοιμος για την έναρξη της φετινής σεζόν.

O 40χρονος Ισπανός δήλωσε: «Τώρα αναρρώνω από αυτή την επέμβαση και θέλω να προετοιμαστώ καλύτερα για τη νέα σεζόν σε σχέση με πέρυσι. Πρέπει να πάμε στις χειμερινές δοκιμές με ένα καλό πρόγραμμα. Όχι μόνο σωματικά, αλλά και με το αυτοκίνητο».

«Αν το μονοθέσιο είναι ανταγωνιστικό, τότε είμαι σίγουρος ότι θα είμαι στο 100%. Το περιθώριο για δικαιολογίες έχει τελειώσει. Κανείς δεν ξέρει τι πρόκειται να συμβεί και ποιος είναι ο στόχος».

«Σε έναν κανονικό χειμώνα, θα λέγαμε ότι έπρεπε να βρούμε 8 δέκατα του δλ., αλλά δεν ξέρουμε ποιο είναι το νέο σημείο αναφοράς. Κανείς δεν ξέρει. Υπάρχει μόνο η ελπίδα ότι θα είναι αρκετό».

«Αλλά έχουμε τους σωστούς ανθρώπους και τους απαραίτητους πόρους. Τώρα είναι στο χέρι μας να βγάλουμε κάτι από αυτό». Ο Alonso δήλωσε ότι η καινούργια μονάδα ισχύος της Renault για το 2022 είναι «απολύτως απαραίτητη» προκειμένου η Alpine να πλησιάσει τους πρωτοπόρους.

«Αλλά κάτι πρέπει να έρθει και από την αεροδυναμική. Διαφορετικά, δε θα μπορέσουμε να πλησιάσουμε αυτούς που κυριαρχούν».

«Από την πλευρά μου, πρέπει να βεβαιωθώ ότι είμαι σε καλή φυσική κατάσταση. Στην ηλικία μου, πρέπει να προπονείσαι περισσότερο και να κάνεις πιο προσεκτική διατροφή. Αλλά θα είμαι καλά στην αρχή της σεζόν, και αν και το μονοθέσιο είναι καλό, είμαι αισιόδοξος»._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ