ΑΠΟΨΕΙΣ

Σελίδες

Η συνάντηση με τον Ιαβέρη, τον Δημήτρη Γιαλούρη και το Escort Gr4 του Παναγιώτη Παραδείση ορίστηκε στη χωμάτινη κυκλική διαδρομή στη Μαλακάσα. Στο γνωστό στους παλιούς Drive In.
Με όπλο τους το οικογενειακό 10άρι και ατού τους τον Αλέξανδρο Ρουστέμη, ο συνδυασμός κοσμούσε τον αγώνα εντός και εκτός ειδικών διαδρομών. Συμμετοχή-είδηση στον πίνακα, έδωσε αναμενόμενη για εμάς υπεραξία στην ελληνική παρουσία.
Όταν το 2014 οι κινητήρες της F1 έφευγαν από το μοντέλο που πρόσταζε ατμοσφαιρικό σύνολο, 2,4 λίτρων σε διάταξη V8 και πέρασαν στο υβριδικό υπετροφοδοτούμενο V6, των 1,6 λίτρων, οι τότε κατασκευαστές (Mercedes, Ferrari, Renault) έμπαιναν σε αχαρτογράφητα νερά.
Συνήθεια η αριστεία σε σχέση με το ΡΑ. Άλλωστε, μόνο έτσι ξέρετε εσείς, οι Έλληνες οργανωτές. Διδαχτήκαμε όλοι από την ΕΛΠΑ και συνεχίζετε. Λεπτομέρεια ο φορέας, λεπτομέρεια ακόμα και οι χορηγοί που δεν κρύβουν την ιστορική τους άγνοια.
Οδηγώντας στην Ελλάδα, δε θέλει πολύ για να φτάσεις στα όριά σου με τη συμπεριφορά των περισσότερων που κινούνται γύρω σου. Και καλά εκείνοι που κακώς απέκτησαν δίπλωμα οδήγησης. Μπορείς να τους ξεχωρίσεις και να δώσεις τόπο στην οργή.
Μας κέρδισε η Mercedes A Class και δεν το κρύβουμε. Μόνο αυτοί μπορούν να ανεβάσουν τον πήχη τόσο ψηλά ώστε να μη φαίνεται ο ανταγωνισμός. Δε διδάσκουν ακρίβεια συστήματος διεύθυνσης, επιμένοντας στην αρχοντιά τους, αλλά παραδίδουν σεμινάρια εξέλιξης κινητήρων βενζίνης.