top icon
Blog

Motorsport Stories #21: Η γερουσία της Βραζιλίας!

Το πρωτάθλημα Stock Car της Βραζιλίας μπορεί να μας φαίνεται αδιάφορο εδώ, αλλά είναι το κορυφαίο στη χώρα και συγκεντρώνει τις συμμετοχές όλων των τοπικών θρύλων στο motorsport.

Αυτήν την εβδομάδα έγινε viral η απογείωση του Βραζιλιάνου οδηγού, Gaetanodi Mauro στο πρωτάθλημα Stock Car Pro της Βραζιλίας. Ήταν ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς, στην πίστα του Ιντερλάγος και σε ένα πρωτάθλημα που… πως να το πω… έχει πολύ φάση χωρίς να σου γεμίζει το μάτι ιδιαίτερα.

Όπως καταλαβαίνεις και από την ονομασία είναι (θεωρητικά) αυτοκίνητα παραγωγής. Συμμετέχουν δηλαδή Chevrolet Cruze και Toyota Corolla αλλά απέχουν από τα μοντέλα παραγωγής, τόσο για λόγους ασφαλείας, όσο και γιατί είναι εφοδιασμένα με V8 κινητήρες στα πρότυπα του NASCAR.

Εκεί (στο NASCAR) τοποθετείται και η κεντρική ιδέα πίσω από το πρωτάθλημα που χρονολογείται από το τέλος της δεκαετίας του 70. Ξεκίνησε σαν ένα πρωτάθλημα της Chevrolet και συνεχίστηκε έτσι για σχεδόν δύο δεκαετίες. Τα Chevrolet Opala παραμένουν ιστορικά στην Βραζιλία ακριβώς λόγω του συγκεκριμένου πρωταθλήματος, καθώς είχαν σχεδόν σταματήσει να πωλούνται αλλά οι Βραζιλιάνοι racers δεν τα άλλαζαν.

Τη δεκαετία του 90 προσπάθησε να γίνει το DTM της Λατινικής Αμερικής με άνοιγμα και σε πίστες εκτός της χώρας, ενώ αυξήθηκε σημαντικά και η τηλεοπτική προβολή. Την επόμενη δεκαετία μπήκαν και άλλες φίρμες όμως η Peugeot, η Volkswagen και η Mitsubishi, οι οποίες όμως δεν αποδείχτηκα το ίδιο πιστές με την Chevorletκαι την Toyota. Από το 2016 η Chevrolet χρησιμοποιεί το Cruze και η Toyota την Corolla και η στήριξη των Βραζιλιάνων οδηγών είναι εντυπωσιακή. Θεωρείται και είναι εδώ που τα λέμε, το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας στην Λατινική χώρα και συχνά γίνονται και ειδικά eventμε καλεσμένους οδηγούς από τον υπόλοιπο κόσμο.

Φέτος για παράδειγμα συμμετέχουν στο Stock Car ProSeries ο Rubens Barrichello, o Felipe Massa, ο Nelson Piquet Jr, o Tony Kanaan, o Ricardo Zonta και ορισμένοι επισκέπτες όπως ο Felix Da Costa. Ο τελευταίος μάλιστα πήρε και μια νίκη στις δύο κούρσες του Ιντερλάγος και το έκανε για… πλάκα καθώς η συμμετοχή τους δεν προσμετρά στο πρωτάθλημα.

Βραζιλίας

Με όλες αυτές τις συμμετοχές πάντως ο μέσος όρος ηλικίας των 30 συμμετεχόντων ξεπερνά τα 35 έτη. Γεγονός πάντως που δεν επηρεάζει το θέαμα και τις μάχες, ενώ μάλλον βοηθά τους νεαρούς που βρίσκονται στο ξεκίνημα της καριέρας τους.

Όσο για το περιστατικό του δευτέρου αγώνα που τράβηξε πάνω του τα βλέμματα, φαίνεται πως τα μέτρα ασφαλείας των αυτοκινήτων λειτούργησαν αποτελεσματικά. Ο 23χρονος οδηγός ήταν αρκετά ζαλισμένος μετά τη σφοδρή σύγκρουση και μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για προληπτικούς κυρίως λόγους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Stock Car
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ