top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το ανανεωμένο VW Touran

Στη Ρώμη έγινε η διεθνής παρουσίαση του ανανεωμένου VW Touran, που θα συνεχίσει την πορεία του προκατόχου του από τον Ιανουάριο του 2007

Εξωτερικά είναι βέβαιο ότι οι αλλαγές δεν θα περάσουν απαρατήρητες, καθότι οι άνθρωποι της VW φρόντισαν το –συντηρητικά σχεδιασμένο- πολυμορφικό μοντέλο να εναρμονιστεί με την τρέχουσα εταιρική φιλοσοφία του design, με κύριο σημείο προσοχής τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Εμπρός, τα φώτα του νέου Touran έχουν πλέον λίγα στοιχεία από… Polo και περισσότερα από EOS, δείχνοντας πιο «φρέσκα» και εναρμονίζονται καλά στο αμάξωμα του ενός όγκου. Ταυτόχρονα, προστέθηκε χρώμιο στη μάσκα σε όλες τις εκδόσεις. Καινούρια είναι και τα πίσω φώτα, με φιμέ πλέον κρύσταλλα, ενώ μικρές αλλαγές υπέστη το κάτω μέρος της πέμπτης πόρτας και του προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, οι Γερμανοί κράτησαν την λειτουργικότητα (περίπου 500 διαφορετικές διαμορφώσεις!) μη αλλάζοντας τον όγκο του, άλλαξαν όμως τα υλικά στα καθίσματα με πιο μοντέρνα που αναβαθμίζουν την εικόνα του σαλονιού.
 
Στα στοιχεία εξοπλισμού, εντύπωση προκαλεί το σύστημα φώτων «Cornering Lighting» που φωτίζει το εσωτερικό της στροφής περιστρέφοντας τα εμπρός φώτα μέχρι και 15 μοίρες, ανάλογα με τη γωνία στροφής του τιμονιού. Ακόμη πιο εντυπωσιακό στην πράξη είναι το σύστημα «Park Assist», το οποίο, με το πάτημα ενός κουμπιού αναλαμβάνει να παρκάρει εντελώς μόνο του (!) το αυτοκίνητο, με τον οδηγό απλώς να χειρίζεται τα πεντάλ του γκαζιού και του φρένου.
 
Το νέο Touran, θα διατίθεται σε 5θέσια ή 7θέσια έκδοση (με μικρή επιβάρυνση), με βασικό κινητήρα τον 1,6 MPi 102 ίππων του Group VW και 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Όπως είναι φυσικό, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον εντυπωσιακό 1,4 TSi των 140 ίππων, ο οποίος πλέον συνοδεύεται προαιρετικά και με το ημιαυτόματο κιβώτιο τύπου DSG ή με το κλασικό χειροκίνητο των 6 σχέσεων και κινεί ικανοποιητικότατα το αυτοκίνητο με την αφθονία ροπής που τον χαρακτηρίζει σε όλο το φάσμα του στροφομέτρου. Για τους… προνομιούχους εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης, διατίθενται επίσης τρεις κινητήρες τουρμποντίζελ, ένας 1,9 και δύο δίλιτροι, με ισχύ 105, 140 και 170 ίππους αντίστοιχα, συνδυαζόμενοι και αυτοί με χειροκίνητα ή DSG κιβώτια, ανάλογα με τις προτιμήσεις του αγοραστή.
 
Στη χώρα μας, το Touran θα ξεκινήσει να πωλείται από το τέλος Ιανουαρίου 2007 σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, με τιμές ελάχιστα αυξημένες σε σχέση με το τρέχον μοντέλο και αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, ακόμα και στην βασική έκδοση. Περισσότερα, όταν το οδηγήσουμε στην Ελλάδα! _Σ.Λ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ