top icon
Παρουσιάσεις

Volkswagen Caddy Maxi

To νέο στοιχείο που παρουσίασε η VW στη Σεβίλλη της Ισπανίας είναι η αύξηση του μήκους του γνωστού μας compact-van Caddy κατά 47 εκατοστά, με στόχο τη δημιουργία μιας νέας πρότασης, που να μπορεί να σταθεί εμπορικά ανάμεσα στα maxi-vans της εταιρείας «Multivan» και «Caravelle».

 Το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει κατά 151 χιλιοστά στο πίσω μέρος του, ενώ οι Γερμανοί κατόρθωσαν να προσθέσουν άλλα 319 χιλιοστά στο χώρο ανάμεσα στις συρόμενες πόρτες και στον πίσω άξονα. Κατά συνέπεια, αυξήθηκαν έτσι θεαματικά οι μεταφορικές και αποθηκευτικές του δυνατότητες, καθώς στο Caddy Maxi χωράνε πλέον 800 κιλά εμπορευμάτων ή αντικείμενα διαστάσεων 2,25 μέτρων κατά μήκος, ενώ η συνολική του χωρητικότητα ανέρχεται στα 4.200 λίτρα.
 
Σε ό,τι έχει σχέση με τις επιλογές αμαξωμάτων η Panel Van είναι το «εργαλείο» για τη δουλειά, η Kombi κρατά απαράλλακτο τον επιβατικό της χαρακτήρα, εξακολουθώντας να προσφέρεται σε πενταθέσιες ή προαιρετικά σε επταθέσιες εκδόσεις. Ακόμη η Life είναι η κορυφαία επιβατική έκδοση, με τον πλουσιότερο εξοπλισμό.  Το μόνο που αλλάζει στη φιλοσοφία της γκάμας των Caddy είναι τα 47 περισσότερα εκατοστά σε μήκος, με το πρόθεμα «Μaxi» να τονίζει την επιλογή. Η επιμηκυμένη σειρά δε θα προσφέρεται με το βασικό κινητήρα των 1.4 λίτρων του «συμβατικού» Caddy, καθώς η διάθεσή της θα ξεκινά με τον 1.6 λίτρων βενζίνης.   
 
Ο κινητήρας αυτός δεν είναι άλλος από τον ΜΡΙ των 102 λίτρων, που μεταξύ άλλων κινεί σήμερα και το Jetta. Συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Ακολουθεί ο turbodiesel των 1.9 λίτρων, απόδοσης 105 ίππων, που εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων συνδυάζεται και με DSG. Κορυφαίος της σειράς είναι ο δίλιτρος turbodiesel των 140 ίππων, ο οποίος προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Και τα τρία μηχανικά σύνολα είναι διαθέσιμα τόσο στην «εργατική» Panel Van, όσο και στις 5θέσιες και 7θέσιες επιβατικές εκδόσεις Kombi.
 
Μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, που μας άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις. Μας άρεσε η δίλιτρη έκδοση των 140 ίππων με το 6άρι κιβώτιο, καθώς τα 32,6 χιλιογραμμόμετρα ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. μας βοηθούσαν να προσπεράσουμε με χαρακτηριστική ευκολία, όπου αυτό χρειαζόταν. Ακόμη, θα πρέπει να τονίσουμε το πολύ καλό τιμόνι, την απόσβεση των αναρτήσεων και το ισχυρό συναίσθημα ασφάλειας που μας έδιναν τα φρένα, ενώ πουθενά δε «νοιώσαμε» το large αμάξωμα του Caddy Maxi. Τις θετικές εντυπώσεις μας έκλεισαν ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων και τα πολύ καλά υλικά του ταμπλό. Στην Ελλάδα το αυτοκίνητο θα έρθει το καλοκαίρι του 2008, ενώ οι τιμές του δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί.
VW CADDY MAXI KOMBI
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.9 TDI /2.0 TDI
Κυβισμός: 1.896 κ.εκ. /1.968 κ.εκ.
Ισχύς: 105 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ. /140 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 25,5 χλγμ. στις 1.900 σ.α.λ. /32,6 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.
Εκπομπές CO2: 166 γρ/χλμ /169 γρ/χλμ
Κιβώτιο ταχυτήτων: 5 σχέσεων & DSG /6 σχέσεων
Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς
Ανώτατη ταχύτητα: 166 χλμ/ώρα /186 χλμ/ώρα
0-100: 13,5 δλ /11,1 δλ
Μέση κατανάλωση: 6.3 λτρ/100 χλμ /6,4 λτρ/100 χλμ
Μήκος: 4.875 χλστ.
Πλάτος: 1.794 χλστ.
Ύψος: 1.834 χλστ.
Μεταξόνιο: 3.002 χλστ.
Βάρος: 1.608 κιλά /1.647 κιλά
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ