top icon
Επικαιρότητα

10 λιγότεροι ίπποι για τα Seat Leon Cupra και VW Golf R εξαιτίας του WLTP

O WLTP, ο νέος τρόπος υπολογισμού της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων που θα τεθεί και επίσημα σε ισχύ για κάθε αυτοκίνητο που θα πωλείται από την 1η Σεπτεμβρίου και εξής, επιφέρει μικρή μείωση στην απόδοση του 2λιτρου TSI κινητήρα του VW Group.

Ως γνωστόν, ο μη ρεαλιστικός New European Driving CycleNEDC θα πρέπει υποχρεωτικά από την 1η Σεπτεμβρίου να παραδώσει τη σκυτάλη στην αυστηρότερη διαδικασία πιστοποίησης της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, την Worldwide harmonized  Light Vehicle Test Procedure WLTP. Από τη μετάβαση αυτή αναμένεται να επηρεαστούν αρκετοί κατασκευαστές, οι οποίοι πρέπει να «συμμορφώσουν» τους κινητήρες τους στις απαιτήσεις της νέας νόρμας ούτως ώστε να πάρουν την απαραίτητα έγκριση τύπου από τις αρχές του προσεχούς φθινοπώρου. Ένας από αυτούς είναι και η VW, η οποία, όπως η ίδια έχει ανακοινώσει, θα αναγκαστεί να σταματήσει την παραγωγή οχημάτων μέσα στον Αύγουστο στο κεντρικό της εργοστάσιο στο Wolfsburg της Γερμανίας για 1-2 ημέρες, κάτι που όπως όλα δείχνουν θα επιφέρει σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις 250.000 αυτοκινήτων της.

Μία ακόμα άμεση συνέπεια που φαίνεται να προκύπτει μετά την εφαρμογή του προτύπου WLTP είναι και η μείωση της απόδοσης του 2λιτρου TSI κινητήρα που «φορούν» τόσο το VW Golf R, όσο και το ομόσταβλο Seat Leon Cupra. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, η μέγιστη ισχύς του εν λόγω κινητήρα θα περιοριστεί στην περίπτωση του γερμανικού «χάτς» από τους 310 στους 300 ίππους και σε εκείνη του ισπανικού, από τους 300 στους 290 ίππους.

«Στο πλαίσιο των νέων πιστοποιήσεων, υπάρχουν προσαρμογές στην επεξεργασία των καυσαερίων και στην τιμή της μέγιστης ισχύος. Από τώρα και στο εξής, όλα τα μοντέλα Golf R θα διαθέτουν κινητήρα 300 ίππων», φέρεται να δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της VW στο βρετανικό ειδικό Τύπο.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, μία ακόμα… απώλεια -αυτή τη φορά εξαιτίας της αδύναμης ζήτησης- είναι και η «εξαφάνιση» από τη γκάμα του Golf R τόσο των 3θυρων εκδόσεων, όσο και εκείνων που εφοδιάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Έτσι, το κορυφαία μοντέλο της σειράς θα είναι διαθέσιμο από εδώ και στο εξής μόνο με 5θυρο αμάξωμα και κιβώτιο DSG._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ