Η γερμανική εταιρεία μας γυρίζει πίσω στο παρελθόν θυμίζοντας μας τις προηγούμενες γενιές του δημοφιλούς της μοντέλου. Και εν προκειμένω, το VW Golf IV, που παρουσιάστηκε το 1997 και παρέμεινε στην αγορά έως το 2003.

Μετά την παύση παραγωγής του Golf I το 1983, του Golf II το 1991 και του Golf III το 1996, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε το 1997 το μοντέλο της τέταρτης γενιάς. Το νέο για τα μέσα της δεκαετίας Golf χαρακτηρίζονταν από τον πιο «κοφτερό» σχεδιασμό του, ο οποίος ολοκληρώθηκε υπό την εποπτεία του Hartmut Warkuß.

Το Golf IV πήγε ένα βήμα παρακάτω το εγχείρημα των Γερμανών στη μικρομεσαία κατηγορία εμπλουτίζοντάς το με… άφθονη τεχνολογία. Το 1998 εισάγεται το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, το γνωστό ESC, καθώς και το Brake Assist. Την ίδια χρονιά, η VW λανσάρει στο Golf την επόμενη γενιά του συστήματος τετρακίνησης (βλ. 4Motion), ενώ το 1999 το ντεμπούτο του στο μικρομεσαίο μοντέλο κάνουν οι εκδόσεις με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το 2001 το φως της δημοσιότητας βλέπει η έκδοση GTI Edition 25 (180 PS) σηματοδοτώντας την 25η επέτειο της έκδοσης. Ένα χρόνο αργότερα, η VW λανσάρει στο Golf IV τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού FSI και το 2002 την πιο σπορτίφ μέχρι και εκείνη τη στιγμή έκδοση του μοντέλου: την R32. To 2003 ήταν αυτή ακριβώς η έκδοση που «δέχτηκε» πρώτη το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) του Γερμανού κατασκευαστή.

Timeline

1997: Το νέο Golf IV λανσάρεται με προηγμένες τεχνολογίες και συστήματα – μεταξύ αυτών ο μπλε χρωματισμός στο ταμπλό και το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης μεέγχρωμη οθόνη. Την ίδια χρονιά το ντεμπούτο της πραγματοποιεί και η τετρακίνητη έκδοση 4Motion.

1998: Το γερμανικό μοντέλο διατίθεται προαιρετικά με ESC

1999: Το Electronic Stability Control εγκαθίσταται σε όλες τις εκδόσεις ως στοιχείο του βασικού εξοπλισμού. Την ίδια χρονιά και για πρώτη φορά, το Golf αποκτά 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων

2002: Το ντεμπούτο του κάνει ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού FSI. Την ίδια χρονιά την πρεμιέρα του κάνει η έκδοση R32

2003: Πρεμιέρα για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στην έκδοση R32. Την ίδια χρονιά, το Golf IV αποσύρεται ύστερα από παραγωγή 4,99 εκ. μονάδων

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά