Η γερμανική εταιρεία μας γυρίζει πίσω στο παρελθόν θυμίζοντας μας τις προηγούμενες γενιές του δημοφιλούς της μοντέλου. Και εν προκειμένω, το VW Golf V, που παρουσιάστηκε το 2003 και παρέμεινε στην αγορά έως το 2008.

Μετά την παύση παραγωγής του Golf I το 1983, του Golf II το 1991, του Golf III το 1996 και του Golf IV το 2003, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε το μοντέλο της πέμπτης γενιάς. Αν μη τι άλλο, αυτό ήταν το μοντέλο που σηματοδότησε μια σημαντική στροφή, με πιο οδηγοκεντρικά οδικά χαρακτηριστικά, πρωτίστως χάρη στην ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων στον πίσω άξονα και το 7τάχυτο DSG κιβώτιο.

Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην άνεση και φυσικά στην τεχνολογία, με τα bi-xenon φωτιστικά σώματα και τους αισθητήρες βροχής να θέτουν νέα στάνταρ στην κατηγορία. Στο Golf V παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ο πρώτος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με τούρμπο (βλ. Golf GTI) το 2004, ενώ δύο χρόνια αργότερα το ντεμπούτο πραγματοποιεί ο Twincharger κινητήρας (έκδοση GT), ο οποίος διέθετε υπερσυμπιεστή καυσαερίων και μηχανικό συμπιεστή.

Την ίδια εποχή το Golf V άρχιζε να γίνεται ελκυστικό σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό χάρη στην ποικιλία των διαθέσιμων αμαξωμάτων του. Έτσι, το 2006 το ντεμπούτο της πραγματοποιεί η έκδοση Golf Plus και το CrossGolf το 2007, μαζί με το Golf Estate και το Golf Blue Motion, το οποίο ξεχώριζε για τη μέση κατανάλωση των μόλις 4,5 λίτρων ανά 100 χλμ.

Τον Μάρτιο του ίδιου έτους το γερμανικό μοντέλο γιόρτασε την παραγωγή του 25.000.000ού αντιτύπου του. Έως και το 2008, όταν το Golf V παρέδωσε τη σκυτάλη, η παραγωγή της 5ης γενιάς άγγιζε τις 3,4 εκ. μονάδες

Timeline

2003: Πρεμιέρα για το νέο VW Golf V – το αυτοκίνητο διέθετε ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης και πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων

2004: Το Golf GTI επιστέφει με υπετροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού με απόδοση 200 ίππων

2006: Ντεμπούτο για την έκδοση GT, η οποία έπαιρνε κίνηση από έναν Twincharger κινητήρα. Την ίδια χρονιά πραγματοποιείται η πρεμιέρα του Golf Plus

2007: Λανσάρονται οι εκδόσεις CrossGolf και Golf Estate. Η παραγωγή του Golf ως μοντέλου φτάνει την ίδια χρονιά στις 25.000.000 μονάδες

2008: Το Golf V αποσύρεται ύστερα από παραγωγή 3,4 εκ. μονάδων

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά