Από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπου και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Μάρτιο, η VW «μεταφέρει» σήμερα το ηλεκτροκίνητο ID. Buggy στους δρόμους και τις παραλίες της Καλιφόρνια στις ΗΠΑ για την πρώτη, δυναμική του πρεμιέρα.

Το είδαμε ως concept car στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές της περασμένης άνοιξης και σήμερα ήρθε η ώρα ώστε το ηλεκτροκίνητο ID. Buggy, το οποίο σύντομα θα δούμε να παίρνει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της γερμανικής εταιρείας, να πατήσει τους τροχούς τους στο… φυσικό του χώρο. Με άλλα λόγια, στους δρόμους και τις κοσμικές παραλίες της Καλιφόρνια, εκεί όπου γεννήθηκε ο μύθος του μοντέλου τη δεκαετία του ’60 με την πρεμιέρα του Meyers Manx.

VW ID. Buggy

Το VW ID. Buggy είναι ένα μοντέλο του 21ου αιώνα που έρχεται να αναδείξει την ευελιξία που μπορεί να προσφέρει η αρθρωτή πλατφόρμα MEB της γερμανικής εταιρείας συνδυάζοντας ιδανικά τη διασκέδαση με την πρακτικότητα και τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η απουσία θυρών και οροφής συνδυάζεται με μοναδικά off road χαρακτηριστικά, όπως το αλουμινένιο προστατευτικό κάλυμμα του δαπέδου, οι 18άρες ζάντες και τα ελαστικά All-Terrain Τ/Α της BFGoodrich διαστάσεων 255/55 και 285/60 εμπρός και πίσω. Την ίδια στιγμή, το ID. Buggy είναι εφοδιασμένο με 2+2 χαλύβδινους γάντζους ρυμούλκησης, οι οποίοι είναι βαμμένοι σε κόκκινο χρώμα και βρίσκονται ενσωματωμένοι στους προφυλακτήρες του.

VW ID. Buggy

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα μινιμαλιστικό σε σχεδιασμό αποτελούμενο από αδιάβροχα υλικά. Το εξαγωνικό τιμόνι είναι καλυμμένο με δέρμα Nappa και διαθέτει χειριστήρια αφής, ενώ το «παρών» δίνει κι ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος παρέχει κάθε απαραίτητη πληροφορίες στις εκτός και εντός δρόμο εξορμήσεις. Σύμφωνα με την VW, παρά το μικρότερο μεταξόνιο σε σχέση με εκείνο του concept car, οι δύο μόλις επιβάτες του ID. Buggy απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας.

VW ID. Buggy

Την κίνηση στο ID.Buggy παρέχει ένας ηλεκτροκινητήρας που είναι ενσωματωμένος στον πίσω άξονα, σε συνδυασμό με κιβώτιο ταχυτήτων μονής σχέσης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 62 kWh είναι εγκατεστημένη στο πάτωμα του οχήματος, για καλύτερη χωροταξική κατανομή, εξασφαλίζοντας μια αυτονομία κίνησης που ανέρχεται στα 250 χλμ., σύμφωνα με τις εργοστασιακές πιστοποίησης της VW που έγιναν με βάση το πρωτόκολλο WLTP.  Με τη μέγιστη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα να ανέρχεται στους 204 ίππους και τη ροπή στα 310 Nm, το ID. Buggy είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 7,2 δλ. - η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα._Χ.Α.