top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Volkswagen Scirocco

Το νέο Scirocco είναι μία ακόμη απόδειξη ότι η VW μπορεί να αργεί αλλά σίγουρα δεν ξεχνά. Η γερμανική εταιρεία επανέρχεται στο θέμα «σπορ κουπέ αυτοκίνητο»

Το νέο Scirocco είναι μία ακόμη απόδειξη ότι η VW μπορεί να αργεί αλλά σίγουρα δεν ξεχνά. Στα 34 χρόνια μετά το πρώτο και 16 από το τελευταίο Scirocco, η γερμανική εταιρεία επανέρχεται στο θέμα «σπορ κουπέ αυτοκίνητο» στηριζόμενη σε ένα όνομα το οποίο έχει αφήσει το δικό του ξεχωριστό σημάδι στην ιστορία της φίρμας. Η σχεδίαση είναι εντυπωσιακή. Το εμπρός μέρος το οποίο συνολικά ως ύφος θα το βλέπουμε σε όλο και περισσότερα VW από εδώ και πέρα, εκπέμπει όση επιθετικότητα χρειάζεται ενώ το πίσω «κλέβει την παράσταση» με ευκολία αφού είναι ιδιαίτερα πλατύ (τα μετατρόχια εμπρός και πίσω είναι έως και έξι πόντους μεγαλύτερα από ότι σε ένα Golf GTI) και καθιστά το νέο VW ένα από τα πιο μυώδη οχήματα μαζική παραγωγής αυτή τη στιγμή. Μπορεί το μεταξόνιο να ισούται σε μήκος με το αντίστοιχο του Golf ωστόσο υπάρχει διαφορά στις υπόλοιπες διαστάσεις με το μήκος να είναι λίγο μεγαλύτερο όπως και το πλάτος σε αντίθεση με το ύψος το οποίο είναι χαμηλό εντείνοντας τον σπορ χαρακτήρα του συνόλου.
 
Εάν ωστόσο το αμάξωμα είναι απόλυτα επιτυχημένο στο στόχο του να προκαλεί τα σπορ «αισθητήρια» του οδηγού, το εσωτερικό δεν κάνει κάτι ανάλογο. Αρέσει βέβαια η κορυφαία ποιότητα και συναρμολόγηση, ακριβώς όπως την ξέρουμε από το πέμπτης γενιάς Golf, αλλά σε αυτή την περίπτωση θέλαμε κάτι διαφορετικό από πλευράς εμφάνισης. Κάτι τόσο νεανικό όσο το αμάξωμα. Αξίζει βέβαια να σημειώσουμε ότι η θέση οδήγησης είναι αισθητά χαμηλότερη και μαζί με τις πολύ μικρές γυάλινες επιφάνειες (προς κάθε κατεύθυνση) αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αντικρίζει ο οδηγός το δρόμο εμπρός του. Τα αυξημένα μετατρόχια έχουν -κυρίως- επίδραση και στην οδική συμπεριφορά. Έχοντας συνεχώς στο μυαλό του ο οδηγός τον τρόπο με τον οποίο κινείται ένα Golf θα δυσκολευτεί να βρει τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Scirocco. Στους καλούς από πλευράς υφής δρόμους περιμετρικά της Λισαβόνας που οδηγήσαμε το νέο κουπέ της VW, είδαμε ότι η ουδετερότητα είναι το βασικό στοιχείο ακόμη και όταν ασκείται μεγάλη πίεση. Το ESP το οποίο δεν απενεργοποιείται πλήρως, φαντάζει αχρείαστο στη μεγάλη πλειοψηφία των περιπτώσεων ενώ το πολύ καλό σε πληροφόρηση τιμόνι συμπληρώνει την εικόνα.
 

Οι εκδόσεις που οδηγήσαμε είναι εκείνες με τους κινητήρες των 1,4 και 2,0 λίτρων (αμφότεροι της σειράς TSI) με 160 και 200 ίππους οι οποίες θα είναι διαθέσιμες από τον ερχόμενο Νοέμβριο. Λίγο αργότερα αλλά μέσα στο 2008 θα εισαχθεί και η βασική εκδοχή με το μοτέρ των 1,4 λίτρων και 122 ίππων. Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό υπολογίστε ένα επίπεδο σαν αυτό των εκδόσεων Sportline αλλά… ενισχυμένο με ζάντες 17 ιντσών, ΕSP και σπορ ανάρτηση μεταξύ άλλων από τη βασική έκδοση. Δεν θα λείπουν πάντως και τα τεχνολογικά καλούδια, είτε με τη μορφή των κιβωτίων διπλού συμπλέκτη DSG (επτά σχέσεων για την έκδοση των 160 ίππων και έξι σχέσεων για τη δίλιτρη) είτε και το σύστημα DCC, μια μορφή προσαρμοζόμενης ανάρτησης δηλαδή με επιρροή και στο σύστημα διεύθυνσης. Από πλευράς τιμής οι εκτιμήσεις αναφέρουν κόστος σχετικά υψηλότερο σε σχέση με τα αντίστοιχα Golf._K.M.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ