Η KTM ανακοίνωσε σήμερα πως ο Johann Zarco δεν θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματα της αυστριακής ομάδας στο MotoGP για το 2020, όπως προέβλεπε αρχικά το 2ετές συμβόλαιο του Γάλλου αναβάτη που υπεγράφη ανάμεσα στις δύο πλευρές στα τέλη του 2018.

Ο Johann Zarco, ο οποίος το 2018 είχε εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του στη σέλα της δορυφορικής Yamaha M1 ανεβαίνοντας έξι φορές στο podium των νικητών, άλλαξε στρατόπεδο στα τέλη της περασμένης σεζόν μεταπηδώντας στην εργοστασιακή ομάδα της KTM για δύο χρόνια, όπως αρχικά προέβλεπε το συμβόλαιό του. Ωστόσο, οι δυσκολίες του Γάλλου αναβάτη να προσαρμοστεί στον ιδιαίτερα «επιθετικό» χαρακτήρα της αυστριακής μοτοσικλέτας, σε συνδυασμό με τα απογοητευτικά μέχρι τώρα φετινά αποτελέσματά του εντός πίστας (22 βαθμοί, 17η θέση στο πρωτάθλημα), οδήγησαν σήμερα στη διαφαινόμενη εδώ και καιρό επισημοποίηση του διαζυγίου του με την Red Bull KTM.

«Ο Johann Zarco και η Red Bull KTM δεν θα ολοκληρώσουν τη δεύτερη σεζόν της διετούς συμφωνίας τους. Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2 και η εργοστασιακή ομάδα αποφάσισαν από κοινού να τερματίσουν τη συνεργασία τους στο τέλος του 2019», αναφέρει χαρακτηριστικά η αυστριακή εταιρεία στην επίσημη ανακοίνωσή της.

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του 29χρονου αναβάτη στη σέλα της εργοστασιακής KTM RC16 για την επόμενη αγωνιστική σεζόν. Ανάμεσα στους υποψήφιους αντικαταστάτες συγκαταλέγεται τόσο ο Miguel Oliveira, ο οποίος φέτος αγωνίζεται στη δορυφορική ομάδα της αυστριακής εταιρείας, όσο και ο επίσημος δοκιμαστής της KTM, Mika Kallio. Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο ο Dani Pedrosa να μεταπειστεί και από επίσημος δοκιμαστής της ομάδας να φορέσει ξανά την αγωνιστική του φόρμα πλαισιώνοντας για λογαριασμό της KTM για το 2020 τον Pol Espargaro, που μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να συλλέξει 61 στο σύνολο βαθμούς.

Σε κάθε περίπτωση, η ανακοίνωση του διαζυγίου ανάμεσα στην KTM και τον Johann Zarco καθιστά αβέβαιο το μέλλον του τελευταίου στο MotoGP με τις εναπομένουσες κενές θέσεις στο grid για το 2020 να είναι – τυπικά – εκείνες του Takaaki Nakagami στην LCR Honda και του Jack Miller (Pramac Ducati), ο οποίος, όπως όλα δείχνουν, θα παραμείνει στις τάξεις της Pramac Ducati βάζοντας έτσι τέλος στα σενάρια που ήθελαν τον Jorge Lorenzo να επιστρέφει στη σέλα των δίτροχων δημιουργιών του Borgo Panιgale.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως χθες, στο περιθώριο του αυστριακού GP, στο οποίο ο Andrea Dovizioso πήρε με επιβλητικό τρόπο τη δεύτερη φετινή του νίκη, η KTM ανακοίνωσε πως θα παραμείνει στο MotoGP για τουλάχιστον άλλα πέντε χρόνια – δηλαδή, έως και το 2026. Παράλληλα, η αυστριακή εταιρεία ανακοίνωσε πως από του χρόνου δεν θα εκπροσωπείται στην κατηγορία Moto2, ενώ στην Moto3 τη θέση της θα πάρει η ομόσταβλη Husqvarna._X.A.