Η BMW ανέφερε μεταξύ άλλων σήμερα σ’ ένα μπαράζ επίσημων ανακοινώσεών της, ότι τα κέρδη της το 2019 θα πέσουν «πολύ πιο κάτω» από τα επίπεδα του 2018 και ως εκ τούτου τίθεται σε ισχύ ένα σαρωτικό σχέδιο εξοικονόμησης κόστους ύψους 12 δισ. € το οποίο θα αντισταθμίσει παράλληλα τις επενδύσεις στις νέες τεχνολογίες.

Η βαυαρική εταιρεία δήλωσε σήμερα ότι τα κέρδη της προ φόρων αναμένεται να μειωθούν περισσότερο από 10% το 2019. Προκειμένου να ανταποκριθεί στην εν λόγω πρόκληση - η οποία δεν αποτελεί παρά την άμεση συνέπεια των υψηλών επενδύσεων της μάρκας στους τομείς της αυτόνομης οδήγησης και ηλεκτροκίνησης - το BMW Group θα υλοποιήσει σταδιακά ένα σχέδιο εξοικονόμησης που αφορά τόσο στην κατάργηση μοντέλων και κινητήρων όσο και στη μείωση του χρόνου εξέλιξης νέων αυτοκινήτων  κατά 30%.

«Η βιομηχανία μας παρακολουθεί έναν ταχύ μετασχηματισμό», δήλωσε ο Nicolas Peter, επικεφαλής του οικονομικού τμήματος της εταιρείας. Και προσέθεσε: «Η σταθερή υψηλή κερδοφορία είναι ζωτικής σημασίας για να συνεχίσουμε».

Σύμφωνα με το νέο πλάνο, μέχρι το τέλος του 2022, η BMW αναμένει να εκμεταλλευτεί εξοικονομήσεις που θα ξεπερνούν τα 12 δις €.

Αναφερόμενος στις οικονομίες που θα προκύψουν από τη μείωση του χρόνου εξέλιξης των νέων αυτοκινήτων της, η BMW δήλωσε πως οι τελευταίες θα προέλθουν από την αύξηση των ψηφιακών προσομοιώσεων.

«Μεταξύ άλλων εξοικονομήσεων, οι ψηφιακές προσομοιώσεις και η εικονική επικύρωση θα μπορούσαν να εξαλείψουν την ανάγκη για περίπου 2.500 πρωτότυπα οχήματα μέχρι το έτος 2024», δηλώνουν οι ιθύνοντες της BMW.

Η εταιρεία αποκάλυψε ότι το περιθώριο λειτουργικού κέρδους θα κυμανθεί το 2019 μεταξύ 6% και 8%, τιμή αρκετά πιο κάτω από τον μακροπρόθεσμο στόχο του 8% έως 10%.

«Το υψηλό επίπεδο μεταβλητότητας καθιστά δύσκολο να υπάρξει μια σαφής πρόβλεψη», δήλωσε ο Nicolas Peter._Χ.Α.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά