Έξι μήνες μετά από το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου, το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει ήδη πάνω από 50.000 πωλήσεις.

Επίδοση ρεκόρ για τη γαλλική εταιρεία, καθώς σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να είναι το τρίτο πιο εμπορικό μοντέλο της γκάμας επιβατικών αυτοκινήτων της Citroën. Το αποτέλεσμα: Τα SUV αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 25% των πωλήσεων της Citroën παγκοσμίως ύστερα από το πέρας του 1ου εξαμήνου του έτους (C3 Aircross SUV + C5 Aircross SUV). Στην Ευρώπη, το νέο Citroën C5 Aircross SUV διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην εμπορική πορεία της Citroën, η οποία κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις Top 12 μάρκες αυτοκινήτων κατά το 1ο εξάμηνο του έτους.

Από την έναρξη διάθεσής του τον Ιανουάριο, το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει ήδη ξεπεράσει τις 50.000 πωλήσεις. Αυτός ο όγκος πωλήσεων το καθιστά τρίτο τη τάξη σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (μετά τα C3 και C3 Aircross SUV). Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, τα SUV της Citroën (C3 Aircross SUV + C5 Aircross SUV) αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ¼ των πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως. Αυτή η εμπορική επιτυχία έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην πορεία της Citroën, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις 12 κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων στην Ευρώπη (30 χώρες) από την αρχή του έτους._Δελτίο Τύπου