Η PSA σκοπεύει να παρουσιάσει 116 νέα μοντέλα έως το 2021 επεκτείνοντας παράλληλα της δραστηριότητες της στις αγορές της Β. Αμερικής, της Ινδίας και της Ρωσίας.

Στόχος του δεύτερου σκέλους του στρατηγικού πλάνου της PSA που αφορά στην κινήσεις του την προσεχή τριετία (2019-2021) είναι η «μεταμόρφωση» του γαλλικού ομίλου των πέντε εταιρειών (Peugeot, Citroen, DS και Opel/Vauxhall) σε έναν παγκόσμιο παίχτη στα σύγχρονα αυτοκινητικά δρώμενα. Για το λόγο αυτό, το Groupe PSA θα επενδύσει σε μία σειρά νέων μοντέλων τα προσεχή χρόνια επεκτείνοντας παράλληλα της δραστηριότητες του σε μεγάλες αγορές εκτός Ευρώπης.

Πιο συγκεκριμένα, οι ιθύνοντες της εταιρείας προσδοκούν σε αύξηση των πωλήσεων του ομίλου εκτός Ευρώπης της τάξης του 50% έως το 2021. Για να επιτευχθεί αυτό, ο όμιλος θα επαναδραστηριοποιηθεί στη Β. Αμερική με αιχμή του δόρατος την Peugeot (σ.σ.: ο «λέοντας» απεσύρθη από το εν λόγω εμπορικό τερέν το 1991 έχοντας παρουσία στις ΗΠΑ από το 1953), στην Ινδία με «άρμα» την Citroen και στη Ρωσία με την εκ νέου είσοδο της Opel.

Από εκεί και πέρα, η PSA σκοπεύει μέχρι το 2021 να παρουσιάσει 116 νέα μοντέλα - σε αυτά περιλαμβάνονται τόσο τα πρωτότυπα, όσο και εξειδικευμένες εκδόσεις για κάθε αγορά – γεγονός που θα μειώσει το μέσο όρο ηλικίας κάθε ενός στα μόλις 3,5 χρόνια.

Αρωγός στα φιλόδοξα σχέδια του ομίλου αναμένεται να είναι ασφαλώς και ο «εξηλεκτρισμός» της γκάμας του. Ως εκ τούτου, η PSA επανεπιβεβαίωσε την πρόσθεσή της το 50% και 100% της γκάμας της να διαθέτει έως το 2021 και το 2025, αντίστοιχα, εκδόσεις που θα κινούνται με ρεύμα.

Την ίδια στιγμή, όπως επιβεβαίωσε ο Carlos Tavares, o όμιλος PSA σχεδιάζει να προσφέρει οχήματα που θα κινούνται με υδρογόνο, τα οποία θα χρησιμοποιούνται από στόλους επιχειρήσεων. Η PSA ανέφερε, επίσης, ότι θα προωθήσει περαιτέρω την ανάπτυξη των αυτόνομων οχημάτων αλλά και των προηγμένων συστημάτων υποστήριξης των οδηγών καθώς και της υπηρεσίας κινητικότητας, Free2Move._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά