19 Ιουλ 2018

To 46% των πωλήσεων της Toyota Motor στην Ευρώπη είναι υβριδικές

Η Toyota Motor έχει επενδύσει πολλά, σε κόπο και χρήμα, στον τομέα των καθαρών τεχνολογιών, κάτι που αντικατοπτρίζεται με σαφήνεια και στην εμπορική απήχηση των αντίστοιχων μοντέλων της. Αν μη τι άλλο και στην Ευρώπη.

Toyota C-HR

Ο ιαπωνικός όμιλος έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία των πωλήσεών του στην Ευρώπη για το πρώτο 6μηνο του έτους. Σύμφωνα με αυτά, η δημοτικότητα των μοντέλων των Toyota και Lexus έφτασε στη γηραιά ήπειρο στις 559.695 μονάδες, επίδοση βελτιωμένη κατά 6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Από αυτά, τα 521.152 φέρουν τα σήματα της Toyota και τα 38.543 της Lexus. Το δε μερίδιο των δύο εταιρειών στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς διαμορφώνεται στο πρώτο μισό του τρέχοντος έτους στο 5%.

Το πιο αξιοσημείωτο, όμως, στοιχείο είναι το «μοίρασμα» των πωλήσεων του ομίλου ανάμεσα στα μοντέλα με συμβατικές ή υβριδικές μονάδες κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, από τα σχεδόν 560.000 αυτά αυτοκίνητα, τα 257.000 ήταν υβριδικά, αριθμός αυξημένος κατά 23% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό. Ποσοστιαία, τα υβριδικά μοντέλα των Toyota και Lexus κατέλαβαν το 46% των ευρωπαϊκών τους πωλήσεων. Στη δε Δυτική Ευρώπη, το μερίδιό τους σκαρφάλωσε στο 58%.

Το best-seller μοντέλο της Toyota στην Ευρώπη ήταν (φυσικά) το Yaris, το οποίο κατέγραψε 123.266 ταξινομήσεις κατά τη διάρκεια των πρώτων 180 ημερών του 2018. Από αυτά, πάνω από τα μισά, και συγκεκριμένα τα 66.306, ήταν υβριδικά. Το C-HR κέρδισε την εμπιστοσύνη 78.369 ευρωπαίων, με τα 67.194 από αυτά (85%) να είναι υβριδικά. Το Auris πούλησε 65.968 αντίτυπα , με 49.563 να είναι υβριδικά, η οικογένεια Prius 12.604 αυτοκίνητα, το RAV4 σε όλες του τις εκδόσεις 58.083 μονάδες (37.193 Hybrid), η Corolla σχεδόν 30.000 και το «μικρό» Aygo περισσότερα από 51.000._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Toyota C-HR
  • Toyota Yaris Hybrid